da je zonder oe vleugels nie ken vliegen ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, en hoef het ook niet te weten
Dat is onzin, ga met een luchtballon de lucht in dan vlieg je ookquote:Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
da je zonder oe vleugels nie ken vliegen ofzo
Als je van een toren afspringt dan vlueg je ookquote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is onzin, ga met een luchtballon de lucht in dan vlieg je ook
Nee dan val jequote:Op donderdag 17 december 2009 22:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je van een toren afspringt dan vlueg je ook
Kun je beter in bed doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef febster het volgende:
Veeuulll sneeuw in Tilburg, glibberen en glijden was het.
in friesland was het idd wel heftig jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:37 schreef -moppie- het volgende:
goeie morgen.
ben blij dat het niet meer heeft gesneet.
mijn ouders waren gisteren letterlijk ingesneeuwd. 60cm in een nacht.... de achterdeur wilde niet meer open..
Dat is ook een 3e wereld provinciequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in friesland was het idd wel heftig ja
Je weet wat een WLAN/286 is of je weet waar het over gaat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:08 schreef febster het volgende:
BB: DSE interview was tof, toffe en erg slimme man die doorhad dat er eindelijk iemand van het ED was die wist wat WLAN/286 en Unix inhield enzo
. Hij heeft me wel wat ideeen gegeven waar ik wellicht iets mee kan.
ik viel niet eens echt. Ik glee onderuit en lag ineens op m'n rug.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gisteren ook nog bijna op mijn plaat gegaan trouwens. Onze straat is een ijsbaan
Hier is het ook mooi witquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben alleen wel jaloers op de sneeuwpoppen die ze daar kunnen maken. Ik wil verdomme ook een sneeuwpop!
en Sinterklaas die voorbij raast op z'n paardquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hier is het ook mooi wit.
Tilburg is van bovenaf net zoon kitsch kerstdorpje.
Vooral toen het nog schemerig was, zag het er vet uit. Alles donkerblauw en, besneeuwde daken en overal lichtjes.
WLAN of 286quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet wat een WLAN/286 is of je weet waar het over gaat?
Ik heb nml. geen flauw idee wat de 286 inhoudt.
ik heb er al 1quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben alleen wel jaloers op de sneeuwpoppen die ze daar kunnen maken. Ik wil verdomme ook een sneeuwpop!
nietes...hij glimlachtquote:
Geen last meer van je rug verder?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik viel niet eens echt. Ik glee onderuit en lag ineens op m'n rug.
Vk komt straks ff checken of alles goed is. Mijn buik was vaorgen nogal hard.
Heb volgens mij wel m'n enkel gekneusd. Kan er niet echt lekker op lopen steunen...
ik moet al mijn kerstinkopen nog doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
moppie gaat morgen dus de deur niet uit.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wa? In Afrika of hier in eindhooooven?
quote:In de nacht van vrijdag op zaterdag is het in eerste instantie nog tamelijk bewolkt. In de loop van de nacht komen er enkele opklaringen en dan gaat ook de wind verder afnemen. Boven de sneeuw kan het dan sterk afkoelen. De minimumtemperatuur ligt rond min 10 graden, maar op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. De gevoelstemperatuur ligt dan in de vroege ochtend tussen de min 15 en min 20 graden.
Zaterdag overdag is er af en toe zon. Plaatselijk kunnen de mistbanken lang blijven hangen of overgaan in lage bewolking. Later neemt de bewolking van het westen uit toe. De maximumtemperatuur ligt rond -5 graden, maar in mistbanken kan het aanmerkelijk kouder blijven. De wind is zwak en gaat in de avond uit zuid tot zuidwest waaien.
Ik dus ook en boodschappenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet al mijn kerstinkopen nog doen
SQ gaat morgen in legging met spijkerbroek, t-shirt, longsleeve, trui en 3 paar sokken de stad in
Jij hebt een auto. Ik ben dus zieliger.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dus ook en boodschappen![]()
en 's avonds naar die Fufr.
boodschappen doen we denk ik vanaaf, morgen zwemt Sam af voor B dus dat kost de halve middag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dus ook en boodschappen![]()
en 's avonds naar die Fufr.
het was ook koud in de auto...quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt een auto. Ik ben dus zieliger.
Ik durf er heel wat om te verwedden dat het nog altijd een stuk minder koud is dan op de fietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |