SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
dan heb ik wat te doenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Hetiszover het volgende:
Klacht: straks gaat FOK! ook nog plat en dan?
Wat denk je?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef zarGon het volgende:
Hmja, ligt er inderdaad uit.
Wat wou je checken op de website?
Zeg het eens. Misschien kan ik je helpen.quote:
Ik kan het ook wel via 9292ov vinden denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 16:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg het eens. Misschien kan ik je helpen.
quote:Utrecht Centraal
Melding donderdag 17 december 2009, 16:27 uur:
Oorzaak: de weersomstandigheden
Rond Utrecht Centraal rijden minder treinen door de weersomstandigheden.
Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting 18 december rond 1:30 uur verholpen.
s-Hertogenbosch-Nijmegen
Melding donderdag 17 december 2009, 16:19 uur:
Oorzaak: aanrijding
Tussen Nijmegen en Oss rijden geen treinen door een aanrijding.
Er rijden snel- en stopbussen. Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min.
De verstoring is naar verwachting 18 december rond 2:00 uur verholpen.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Deventer/Zwolle kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Den Haag HS
Melding donderdag 17 december 2009, 14:56 uur:
Oorzaak: de weersomstandigheden
De beperkingen rond Den Haag HS als gevolg van de weersomstandigheden zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
quote:
Thanks. Bekijk je dat via een proxy ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:42 schreef wijsneus het volgende:
Storingen
Utrecht Centraal Donderdag 17 December 16:27
Oorzaak Rond Utrecht Centraal rijden minder treinen door de weersomstandigheden.
Verwachting Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting 18 december rond 1:30 uur verholpen.
s-Hertogenbosch-Nijmegen Donderdag 17 December 16:19
Oorzaak Tussen Nijmegen en Oss rijden geen treinen door een aanrijding.
Er rijden snel- en stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min. De verstoring is naar verwachting 18 december rond 2:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Deventer/Zwolle kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Den Haag HS Donderdag 17 December 14:56
Oorzaak De beperkingen rond Den Haag HS als gevolg van de weersomstandigheden zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Links:
http://ns.nl/storingen/index.form
http://ns.nl/storingen/index.rss
ajb
Voorlopig niet, denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel via 9292ov vinden denk ik. Ik wilde weten hoe via Utrecht naar Hilversum kon.
Maar bedankt.
Het probleem is dus opgelost als de dienstregeling stoptquote:Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting 18 december rond 1:30 uur verholpen.
Lekker verhaal, als je tussen Den Bosch en Zwolle rijdt moet je ook nog eens omrijden via Utrechtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:42 schreef wijsneus het volgende:
Storingen
Utrecht Centraal Donderdag 17 December 16:27
Oorzaak Rond Utrecht Centraal rijden minder treinen door de weersomstandigheden.
Verwachting Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting 18 december rond 1:30 uur verholpen.
s-Hertogenbosch-Nijmegen Donderdag 17 December 16:19
Oorzaak Tussen Nijmegen en Oss rijden geen treinen door een aanrijding.
Er rijden snel- en stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min. De verstoring is naar verwachting 18 december rond 2:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Deventer/Zwolle kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ].
Zielig voor de mensen die reizen met het OV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |