Hij is goed in vallen en duiken. En in geblesseerd raken. Te egoïstisch. Niet goed voor de chemistry.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Barca, Robben moet dus echt wel mee. Hij is een superster.
Dat er wedstrijden gewonnen moeten worden, ben ik met je eens. Ik word misselijk van dat gelul over mooi voetbal. Maar ik denk dat je zonder Robben, maar mét Van der Vaart meer kans maakt!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het is geen yoga-groepje, er moeten wedstrijden gewonnen worden en met Robben is die kans groter.
Nee, tussen Elia en Robben als back-up van Van der Vaart. En, dan geef ik de voorkeur aan Elia.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Barca, het is toch geen keuze tussen die twee?
Niet mee eens. Als Van der Vaart aan de linkerkant staat, kan hij het spel veel beter verdelen. Dan heeft hij meer overzicht en kan hij het team écht sturen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Van der Vaart kan alleen centraal, is te langzaam voor de linkerkant, dus het bijt elkaar niet.
De drie die jij noemt, gaan alle drie mee!
Van der Vaart zou ik ook niet stijf aan de linker kant zetten. Die staat juist zo veel mogelijk centraal om het spel te kunnen maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Van der Vaart kan alleen centraal, is te langzaam voor de linkerkant, dus het bijt elkaar niet.
De drie die jij noemt, gaan alle drie mee!
Vanuit het centrum kun je in drie voorwaartse richtingen passen. Vanaf een flank slechts 2. Van Persie diep, Kuyt vanaf rechts. Kuyt diep, Van Persie vanaf rechts. Van Persie vanaf links en Kuyt vanaf rechts. Zo veel opties. Beweging voorin is belangrijk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als Van der Vaart aan de linkerkant staat, kan hij het spel veel beter verdelen. Dan heeft hij meer overzicht en kan hij het team écht sturen.
Vanaf de linkerkant meer overzicht en beter verdelen dan centraal?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als Van der Vaart aan de linkerkant staat, kan hij het spel veel beter verdelen. Dan heeft hij meer overzicht en kan hij het team écht sturen.
Laten we wel zijn, Nederlands elftal is geen counterploeg ( of zou het althans niet moeten zijn ) en kan niet spelen zoals Duitsers en Italianen. Wat Nederland wel kan is goed, mooi en verzorgd aanvallend voetbal spelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat er wedstrijden gewonnen moeten worden, ben ik met je eens. Ik word misselijk van dat gelul over mooi voetbal. Maar ik denk dat je zonder Robben, maar mét Van der Vaart meer kans maakt!
Ja, precies wat ik zeg. Of je het er mee een bent of niet, kan me niet zoveel schelen. Bij Ajax speelde hij ook vaak aan de linkerkant. Bij Nederland zeg ik Van der Vaart linkshalf en Seedorf op '10'. Op '10' is Seedorf niet minder dan Van der Vaart kan zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Vanaf de linkerkant meer overzicht en beter verdelen dan centraal?
Stay off the crack.
Oranje danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag hij zijn Unterhosen meenemen?
Ik zeg ook niet dat we niet aanvallend moeten spelen. Het een hoeft het ander niet te bijten. Wat ik wel bedoel te zeggen is dat je niet moet spelen met een ploeg die defensief erg kwetsbaar is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, Nederlands elftal is geen counterploeg ( of zou het althans niet moeten zijn ) en kan niet spelen zoals Duitsers en Italianen. Wat Nederland wel kan is goed, mooi en verzorgd aanvallend voetbal spelen.
Elk land dient van eigen kracht uit te gaan en van Nederland is dat aanvallen, het liefst mooi, want daartoe is Nederland in staat.
Nee hoor. Ik meldde gewoon iets. Als het je stoort, is het jouw probleem. Niet die van mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oh niet weer dat Seedorf gebazel, please.
Zou hij moeten doen! Het is ook winter in Zuid-Afrika in juni hè.quote:
Stoort me niet, maar je onzin is wel vermoeiend.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik meldde gewoon iets. Als het je stoort, is het jouw probleem. Niet die van mij.
Allemaal leuk en aardig, maar Nederland is - als het om verdedigen gaat - toch niet sterk, dus ik denk dat vooral de aandacht naar de aanval toe moet en niet naar de verdediging.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we niet aanvallend moeten spelen. Het een hoeft het ander niet te bijten. Wat ik wel bedoel te zeggen is dat je niet moet spelen met een ploeg die defensief erg kwetsbaar is.
Jij vindt het onzin, dat betekent niet dat het ook daadwerkelijk onzin is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Stoort me niet, maar je onzin is wel vermoeiend.
In dit geval wel. Geloof me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, dat betekent niet dat het ook daadwerkelijk onzin is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |