abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77914619
Barca, Robben moet dus echt wel mee. Hij is een superster.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:09:58 #152
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_77914833
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Barca, Robben moet dus echt wel mee. Hij is een superster.
Hij is goed in vallen en duiken. En in geblesseerd raken. Te egoïstisch. Niet goed voor de chemistry.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_77915028
Het is geen yoga-groepje, er moeten wedstrijden gewonnen worden en met Robben is die kans groter.
Jimmy Carter:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:02:27 #154
30220 Barca
pi_77918581
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Het is geen yoga-groepje, er moeten wedstrijden gewonnen worden en met Robben is die kans groter.
Dat er wedstrijden gewonnen moeten worden, ben ik met je eens. Ik word misselijk van dat gelul over mooi voetbal. Maar ik denk dat je zonder Robben, maar mét Van der Vaart meer kans maakt!
pi_77918685
Nou dat denk ik niet!
pi_77918781
Barca, het is toch geen keuze tussen die twee?
Jimmy Carter:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:09:28 #157
30220 Barca
pi_77918874
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Barca, het is toch geen keuze tussen die twee?
Nee, tussen Elia en Robben als back-up van Van der Vaart. En, dan geef ik de voorkeur aan Elia.
pi_77919113
Van der Vaart kan alleen centraal, is te langzaam voor de linkerkant, dus het bijt elkaar niet.

De drie die jij noemt, gaan alle drie mee!
Jimmy Carter:
pi_77919380
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Van der Vaart kan alleen centraal, is te langzaam voor de linkerkant, dus het bijt elkaar niet.

Niet mee eens. Als Van der Vaart aan de linkerkant staat, kan hij het spel veel beter verdelen. Dan heeft hij meer overzicht en kan hij het team écht sturen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:23:58 #160
30220 Barca
pi_77919418
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:

Van der Vaart zou ik ook niet stijf aan de linker kant zetten. Die staat juist zo veel mogelijk centraal om het spel te kunnen maken.
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Niet mee eens. Als Van der Vaart aan de linkerkant staat, kan hij het spel veel beter verdelen. Dan heeft hij meer overzicht en kan hij het team écht sturen.
Vanuit het centrum kun je in drie voorwaartse richtingen passen. Vanaf een flank slechts 2. Van Persie diep, Kuyt vanaf rechts. Kuyt diep, Van Persie vanaf rechts. Van Persie vanaf links en Kuyt vanaf rechts. Zo veel opties. Beweging voorin is belangrijk!

Ja, ik neem ook aan dat ze alle drie meegaan. Met een zeer kwetsbare ploeg (in defensief opzicht) als gevolg. Met Sneijder en Robben in de ploeg ben je verdedigend enorm kwetsbaar. Pure zelfmoord.

Als je met 4 vier verdedigers + Heitinga + De Jong & Van Bommel speelt, dan is er geen ruimte voor én Kuyt én Sneijder én Van der Vaart én Robben én Van Persie. Kuyt en Van Persie heb je gewoon nodig. Van der Vaart is de beste spelmaker.

Sneijder en Robben op de bank zetten, dat is vragen om ruzie.
pi_77919446
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Vanaf de linkerkant meer overzicht en beter verdelen dan centraal?

Stay off the crack.
Jimmy Carter:
pi_77919471
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat er wedstrijden gewonnen moeten worden, ben ik met je eens. Ik word misselijk van dat gelul over mooi voetbal. Maar ik denk dat je zonder Robben, maar mét Van der Vaart meer kans maakt!
Laten we wel zijn, Nederlands elftal is geen counterploeg ( of zou het althans niet moeten zijn ) en kan niet spelen zoals Duitsers en Italianen. Wat Nederland wel kan is goed, mooi en verzorgd aanvallend voetbal spelen.
Elk land dient van eigen kracht uit te gaan en van Nederland is dat aanvallen, het liefst mooi, want daartoe is Nederland in staat.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_77919514
Countervoetbal kan ook mooi zijn. Zie eerste 2 wedstrijden EK 2008. Ge-wel-dig.
Jimmy Carter:
pi_77919561
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Vanaf de linkerkant meer overzicht en beter verdelen dan centraal?

Stay off the crack.
Ja, precies wat ik zeg. Of je het er mee een bent of niet, kan me niet zoveel schelen. Bij Ajax speelde hij ook vaak aan de linkerkant. Bij Nederland zeg ik Van der Vaart linkshalf en Seedorf op '10'. Op '10' is Seedorf niet minder dan Van der Vaart kan zijn.
pi_77919579
Oh niet weer dat Seedorf gebazel, please.
Jimmy Carter:
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 februari 2010 @ 14:28:29 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77919594
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 02:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag hij zijn Unterhosen meenemen?
Oranje dan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:28:57 #167
30220 Barca
pi_77919611
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Laten we wel zijn, Nederlands elftal is geen counterploeg ( of zou het althans niet moeten zijn ) en kan niet spelen zoals Duitsers en Italianen. Wat Nederland wel kan is goed, mooi en verzorgd aanvallend voetbal spelen.
Elk land dient van eigen kracht uit te gaan en van Nederland is dat aanvallen, het liefst mooi, want daartoe is Nederland in staat.
Ik zeg ook niet dat we niet aanvallend moeten spelen. Het een hoeft het ander niet te bijten. Wat ik wel bedoel te zeggen is dat je niet moet spelen met een ploeg die defensief erg kwetsbaar is.
pi_77919616
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oh niet weer dat Seedorf gebazel, please.
Nee hoor. Ik meldde gewoon iets. Als het je stoort, is het jouw probleem. Niet die van mij.
pi_77919632
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Oranje dan
Zou hij moeten doen! Het is ook winter in Zuid-Afrika in juni hè.

Na de dreads van Gullit en de bril van Davids de onderbroek van Robben. Whaha.
Jimmy Carter:
pi_77919664
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik meldde gewoon iets. Als het je stoort, is het jouw probleem. Niet die van mij.
Stoort me niet, maar je onzin is wel vermoeiend.
Jimmy Carter:
pi_77919682
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:28 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat we niet aanvallend moeten spelen. Het een hoeft het ander niet te bijten. Wat ik wel bedoel te zeggen is dat je niet moet spelen met een ploeg die defensief erg kwetsbaar is.
Allemaal leuk en aardig, maar Nederland is - als het om verdedigen gaat - toch niet sterk, dus ik denk dat vooral de aandacht naar de aanval toe moet en niet naar de verdediging.
Bij het WK zal onze verdediging niet sterk zijn, dat weet jij net zo goed als mij.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:31:17 #172
30220 Barca
pi_77919706
[quote]Op vrijdag 12 februari 2010 14:27 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja, precies wat ik zeg. Of je het er mee een bent of niet, kan me niet zoveel schelen. Bij Ajax speelde hij ook vaak aan de linkerkant. Bij Nederland zeg ik Van der Vaart linkshalf en Seedorf op '10'. Op '10' is Seedorf niet minder dan Van der Vaart kan zijn.
[/quoteHelaas ... Seedorf zal niet meegaan. Ook met Seedorf op 10 zou ik Van der Vaart niet stijf aan de lijn zetten. Beweging, positiewisselingen dát maakt ons gevaarlijk. Af en toe op rechts in een gat duiken kan voor veel dreiging zorgen.
pi_77919719
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Stoort me niet, maar je onzin is wel vermoeiend.
Jij vindt het onzin, dat betekent niet dat het ook daadwerkelijk onzin is.
pi_77919744
Als de verdediging niet sterk is, moet daar toch juist aandacht naar toe? Ze kunnen ook niet met te veel ruimte in de rug spelen.

Of begrijp ik je nu verkeerd?
Jimmy Carter:
pi_77919763
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Jij vindt het onzin, dat betekent niet dat het ook daadwerkelijk onzin is.
In dit geval wel. Geloof me.
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')