Ik ook. Da's ook de reden waarom ik Sneijder en Robben er niet bij wil hebben, en Huntelaar ook niet zou missen. Al staan technische en tactische redenen voorop!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja.. nou ja..
Ik houd de mogelijke ruzies wel in het achterhoofd, hoor.
Nou ja, hij maakt op mij de indruk van iemand die erg gefrustreerd raakt als hij op een wk iedere wedstrijd op de bank moet zitten terwijl hij fit is. Teleurstelling is begrijpelijk, maar ik vrees dat het uit de hand zal lopen. Gewoonde indruk die hij al jaren op me maakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Met wie maakt Robben ruzie dan?
Ik vrees het ook. En daarmee graaft oranje zijn eigen graf. Robben in de basis is, gezien zijn defensieve zwakte en de traditionele onmacht van de ploeg als geheel in aanvallend opzicht, vragen om moeilijkheden. Die krijgen we ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, hij heeft wel zo'n standaard jankbek inderdaad. Excusez le mot.
Denk niet dat hij op de bank gaat belanden trouwens.
Precies aanvallers moeten mee kunnen verdedigen. Begreep ook nooit dat Maradona Pele en Cruijff steeds weer werden opgesteld. Als er spelers zijn die niet konden verdedigen waren zij het wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. En daarmee graaft oranje zijn eigen graf. Robben in de basis is, gezien zijn defensieve zwakte en de traditionele onmacht van de ploeg als geheel in aanvallend opzicht, vragen om moeilijkheden. Die krijgen we ook.
Ja, dat is nog wel een optie. Maar goed, dat kan Elia ook. En die heeft er denk ik minder moeite mee om steeds een uur op de bank te zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Robben als invaller het laatste half uur zou misschien idealer zijn.
Goeie optie. Je beste spelers op de bank laten beginnen. Als Argentinië maar niet meeleest qua Messi.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, dat is nog wel een optie. Maar goed, dat kan Elia ook. En die heeft er denk ik minder moeite mee om steeds een uur op de bank te zitten.
Goed genoeg als invaller.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Elia is niet zo goed als Robben.
Er is een briljante coach aan je verloren gegaan.quote:
Ja, en dan is een goed team (dus ook qua sfeer) belangrijk. Dan heb je meer aan Elia als sub dan aan Robben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Je wil toch wereldkampioen worden?
Er is geen match. Jij had anders scheidsrechter willen zijn? Scheidsrechters zijn niet te vertrouwen!quote:
Arie Ribbens is weer aan het trainen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en dan is een goed team (dus ook qua sfeer) belangrijk.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en dan is een goed team (dus ook qua sfeer) belangrijk.
Nee, want ze willen Afellay en Engelaar in de basis i.p.v. De Jong en Van Persie.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vraag me af of het gedrag van Nigel de Jong ook nog door zijn teamgenoten is gecorrigeerd.
In opdracht van Fred Rutten heeft Van Bommel bij Van Marwijk aangedrongen op de volgende basis:quote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
???
No shit! Alleen Bertje is eigenwijs en zal kiezen voor Vlaar en Gio i.p.v. Heitinga en Braafheid.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Stay off crack.
Maar PSV wil 'm graag hebben. Rutten is goed bevriend met Van Bommel. En veel PSV-ers in de basiself is goed voor PSV.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Braafheid is toch niet van het niveau Oranje. Kom op nou.
Dat gaat wel meevallen.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, behalve als ze zo opvallen dat ze worden verkocht.
Neeskens was meer een aanvaller. De Jong is als een Haan of Van der Kerkhof?quote:Op zondag 14 maart 2010 08:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
De Jong denkt dat hij is als Neeskens. Wat een domheid.
Dat is een belediging van Lems en Atteveld!quote:Op zondag 14 maart 2010 09:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
De Jong is als ... Cor Lems, Raymond Atteveld.
Nou, zij waren toch wél 100 klassen beter dan prutshoofd Nigel!quote:Op zondag 14 maart 2010 10:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Haha. Hoezo?
Dat zegt toch niks? Seedorf was onder de laatste twee bondscoaches geen international. Nou ja, Bassie selecteerde hem wel maar behandelde Clarence S toen zo zwak! Maar, dat Seedorf een topper is (nee, hij zingt niet met Geer en Goor), daarover mag geen twijfel bestaan.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
.. maar hebben allebei nooit Oranje gehaald.
Seedorf heeft wel 60 interlands toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks? Seedorf was onder de laatste twee bondscoaches geen international. Nou ja, Bassie selecteerde hem wel maar behandelde Clarence S toen zo zwak! Maar, dat Seedorf een topper is (nee, hij zingt niet met Geer en Goor), daarover mag geen twijfel bestaan.
Langhaar? EUh ... wie is dat?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als ik zeg Joop Lankhaar, wat zeg jij dan?
Oh. En, was die net zo goed als een kennis van me? Zo'n gast die roept dat 'ie al 10 dartstoernooien won met finishes van 180. En dat 'ie vaak vleespakketten wint door 8 darters te gooien.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat is een speler die wel in het Panini-album van Euro 88 bij Nederland stond, maar in werkelijkheid niet bij de selectie zat.
Spookvoetballer. Dat is nou een echt Phantom, Roy.
Raymond van B.?quote:Op zondag 14 maart 2010 10:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh. En, was die net zo goed als een kennis van me? Zo'n gast die roept dat 'ie al 10 dartstoernooien won met finishes van 180. En dat 'ie vaak vleespakketten wint door 8 darters te gooien.
Nee, want die kent de spelregels! Je kan nl. geen finish gooien van 180. En, een 8 darter kan ook niet.quote:
Doe ik zo!quote:Op zondag 14 maart 2010 10:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heb je hier al gepost? VBL: wie is wie? #2.
Ben wel benieuwd naar jouw antwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |