Kuyt kan een tegenstander helemaal gek maken met dat gezwoeg en dat veranderen van plaats in het veld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:27 schreef Barca het volgende:
Na een bericht van Wesley S. http://www.sportweek.nl/v(...)leden_te_veel_gelekt
nú een bericht van Giovanni van B http://www.sportweek.nl/v(...)l_gesprek_bij_Oranje
Dan kan Bert van M wel zeggen dat er niets aan 't handje is http://www.sportweek.nl/v(...)rent_Wesley_Sneijder maar ik, simpele ziel, heb toch een ander gevoel.
[..]
Ja, winst da's moeilijk te zeggen maar meer kans op toernooi winst, daar ben ik van overtuigd!
Voor alle "goede" lezers: ik ben dus niet tegen aanvallende spelers met creativiteit, ik vind alleen dat wanneer aanvallende spelers met creativiteit niet tot wasdom komen je ze niet moet gebruiken.
Ik zou ze niet (allemaal) in de basis zetten omdat je wél kunt schakelen van verdedigend/behoudend naar aanvallend/opportunistisch, maar in mijn ogen niet of nauwelijks andersom.
Wat we aan een zwoeger als Kuyt hebben? Aan iemand die dat zelf niet kan bedenken hoef ik niet te proberen dat uit te leggen. Ik ga ook niet tegen een baksteen zeggen dat 'ie geen hond is!
Sja ... ik denk dat hij bij bijv. Liverpool beter af is. De ploeg draait niet en zal Van der Vaart veel speeltijd geven om beter te gaan spelen. Verder heeft de club denk ik wél een visie in tegenstelling tot Real Madrid.quote:Op zondag 20 december 2009 20:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist, heerlijk dat Van der Vaart het op het moment uitstekend doet bij de Madrilenen.
Maar Van der Vaart zit wel in een lastige positie. Nu gaat het goed, maar in 2010 gaat Kaka er op den duur weer bijkomen. Zou hij dan alsnog vertrekken bij Madrid om zijn plekje in het Nederlands elftal wat meer 'op safe' te zetten?
Immers, soms raakt een speler zo enthousiast omdat hij goed speelt bij zijn club, dat hij wil blijven. En wat dan natuurlijk logisch is, maar Van der Vaart moet dus een belangrijke beslissing nemen. Vertrekken of blijven. Volgend jaar in Zuid-Afrika moet Van der Vaart uitblinken als DE spelmaker, daar kan geen speld tussen te krijgen zijn, want van de beschikbare spelers is hij daar het meest voor gemaakt.
Iemand die zo respectloos en dom over spelers spreekt als degene die zich elders op dit forum afvraagt wat we toch met Kuyt moeten, die kan je niks duidelijk maken. Je kan een Amerikaanse racist niet duidelijk maken wie de 'native Americans' zijn. Je kan een Zuid-Afrikaanse racist niet duidelijk maken dat de blanken daar niet de oorspronkelijke bevolking zijn, en hun gekletst over dat zwarten niet thuis horen in Zuid-Afrika complete bullshit is!quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Kuyt kan een tegenstander helemaal gek maken met dat gezwoeg en dat veranderen van plaats in het veld.
Opzich zit hier wat in. Bij de Madrilenen doet meer dan de helft van het elftal maar wat. Triest eigenlijk en alleen daardoor hoort Van der Vaart daar niet en moet hij daar eigenlijk weg. ( als het aan mij ligt zo snel mogelijk )quote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Sja ... ik denk dat hij bij bijv. Liverpool beter af is. De ploeg draait niet en zal Van der Vaart veel speeltijd geven om beter te gaan spelen. Verder heeft de club denk ik wél een visie in tegenstelling tot Real Madrid.
Dat heeft Arsenal wel, alleen Van der Vaart hoort mijn inziens tot de absolute top die zeker bij Arsenal iedere keer in de basis kan staan en zodoende mee te gaan naar Zuid-Afrika.quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Barca het volgende:
Maar ... heeft Arsenal niet genoeg van hetzelfde? Ja, het is wel een voetballende ploeg.
Met het oog op het wk boeit Suarez me niet. Huntelaar, Van der Vaart en Babel verspelen een plek in de selectie als ze blijven waar ze nu zitten.
Kuyt is idd typisch zo'n speler waar het Nederlands elftal komende zomer nog veel aan kan hebben. Als hij niet verzaakt, maar dat is bij hem meestal het probleem niet.quote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Barca het volgende:
Ik vind Raf ook top (indien fit en beschikkend over wedstrijdritme).
Babel ... kan als invaller leuke dingen doen maar er zijn andere spelers die mijn voorkeur hebben. Zie topic favoriete opstelling. Dit omdat ik het zwaarte punt op de defensie (en het defensieve middenveld) leg. De aanvallers die ik verkies zijn dan met name aanvallende middenvelders. D.w.z. geen typische spitsen. Huntelaar (die misschien niet eens meegaat) is eigenlijk de enige centrumspits. Kuyt is dat in mijn ogen niet. Maar Dirk mag niet ontbreken!
Dat de ploeg volgens de coach beter (defensief) is geworden, en dat hij graag begint aan de voorbereiding op het wk. Mijn mening is voorspelbaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Leest niet echt lekker, steeds die links.
Wat staat er voor interessants in?
quote:1 Wesley Sneijder kan in 2003 niet verkroppen dat hij bij Ajax op de bank zit tegen FC Volendam. De week ervoor was hij bij Oranje nog de uitblinker in de interland tegen Schotland. Na het duel van Ajax duikt hij meteen de kleedkamer in, zonder zijn collega’s en fans te bedanken. Sneijder is dan 19 jaar. Een dag later biedt hij zijn excuses aan.
2 Tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal in 2004 tegen FC Utrecht (2-4 nederlaag) is Wesley Sneijder slechts wisselspeler bij Ajax. Als hij later in het veld komt en scoort steekt hij zijn middelvinger op naar trainer Ronald Koeman en roept ‘fuck you’.
3 Sneijder komt in 2006 in opspraak, omdat hij zich laat gaan tijdens de nederlaag tegen Sparta (0-3). Hij noemt scheidsrechter Ruud Bossen ‘een blinde tyfushond’. Voor de tv-camera ontkent Sneijder, maar trainer Henk ten Cate zegt later dat blinde tyfushond ‘geaccepteerde straattaal’ is.
4 Sneijder zet in 2008 de verhoudingen binnen het Nederlands elftal op scherp, omdat hij boos is dat Robin van Persie tegen Rusland een vrije trap nam. Hij weigert die avond met de spelersbus naar het hotel in Lausanne te reizen.
5 Tijdens het WK-kwalificatieduel met Schotland dit jaar heeft bondscoach Bert van Marwijk geen basisplaats voor Sneij-der ingeruimd. Na afloop stormt hij meteen de kleedkamer in en raast met de taxi weg uit de Arena als zijn collega’s nog moeten douchen. Later zegt Sneijder: ‘Ik ben nou eenmaal een baasje, hè.’
6 Sneijder misdraagt zich tijdens de oefenwedstrijd tegen Japan in Enschede. Hij verdient eigenlijk de rode kaart na een genante overtreding en moet later zelf geblesseerd het veld verlaten. Yolanthe wacht hem op in de spelerstunnel.
Op dit moment kwamkwammertijd. Soort beleg. Maar, diverse internationals blijven in mijn ogen risicofactoren. Dat is sowieso al vervelend, maar met het oog op spelers die bij hun club weinig speelminuten hebben helemaal. Want als Van der Vaart en Huntelaar thuis moeten blijven omdat Bertje vindt dat zij te weinig hebben gespeeld, dan zullen Sneijder, Van Persie en Robben wel mee moeten vrees ik. Althans, zo zal Van Marwijk het zien. Babel en Bakkal zullen vast niet als geschikte vervangers worden gezien.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Barca, wat is hier de status?
Rust terug gekeerd binnen Oranje?
Slowchat door schrijver zelf verwijderd.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hm nee.
Kun je nog iets loslaten over hoe dat zit met je PM-inbox en liefdesverklaringen? Regel dat even dan. Je hebt je leven gebeterd toch.
Van Marwijk mist daadkracht én het vermogen om met mensen om te gaan. Daarom is het zo jammer dat Hiddink of Rijkaard niet de coach is.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nee man, wordt niet verwijderd. Even persoonlijke info tussendoor kan best. Nu je geen ban hebt, zou dit toch aangepast kunnen worden?
Ontopic: Van Marwijk acteert wel de nuchtere 'strenge' bondscoach maar iemand thuislaten die zich half misdraagt durft hij volgens mij echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |