quote:
TS is Wilders aanhanger...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:18 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben plezier. Wat is daar nou weer mis mee?
Onterechte klacht.
Wist je nog niet dat het kabinet vanmorgen heeft besloten dat plezier verboten ist?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:18 schreef koningdavid het volgende:
Onterechte klacht.
Sommige buitenlanders hebben wel 20 woorden voor sneeuw. Maar er zijn weinig ex-eskimos in nederland.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:20 schreef teknomist het volgende:
Alsof buitenlanders nooit eerder sneeuw hebben gezien.
Als ik godverdomme in Somalië ben ga ik toch ook niet naar buiten lopen en bewonderend naar de negers kijken en er door heen rennen als een dolle. En mijn partner erbij roepen om fotos te gaan maken en deze vervolgens op de kerstkaart te zetten.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:16 schreef Klummie het volgende:
Wie weet is het voor hun de eerste keer? In Somalië valt doorgaans niet zo veel...
mmm, dat is op zich natuurlijk wel een aardig idee...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef BasEnAad het volgende:
Als ik godverdomme in Somalië ben ga ik toch ook niet naar buiten lopen en bewonderend naar de negers kijken en er door heen rennen als een dolle. En mijn partner erbij roepen om fotos te gaan maken en deze vervolgens op de kerstkaart te zetten.
leuk is dat ja, toen het vorig jaar sneeuwde, werkte ik nog op een asielzoekerscentrum. Heel veel van die mensen hadden nog nooit sneeuw in het echt gezien. Laten ze wat op hun hand sneeuwen, doen ze het nog proeven enzoquote:Op donderdag 17 december 2009 15:16 schreef Klummie het volgende:
Wie weet is het voor hun de eerste keer? In Somalië valt doorgaans niet zo veel...
Niet alleen Somaliërs, ook een stel Polen waren erbij terwijl daar toch doorgaans genoeg sneeuw valt lijkt me.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:16 schreef Klummie het volgende:
Nee, want dan wordt je neergeschoten door haatbaarden met Ak47's. Of gestenigd.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als ik godverdomme in Somalië ben ga ik toch ook niet naar buiten lopen en bewonderend naar de negers kijken en er door heen rennen als een dolle. En mijn partner erbij roepen om fotos te gaan maken en deze vervolgens op de kerstkaart te zetten.
Allejezus...![]()
Terechte klacht!!
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef valek het volgende:
Moeten die buitenlanders niet werken? Och, tuurlijk niet, wij betalen dat voor hen.
Dat, daarnaast liep half Nederland blij te doen vanwege de sneeuw.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:18 schreef koningdavid het volgende:
Onterechte klacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |