quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
welnee...ik moet ermee kunnen bellen en smsen...en fotoos maken....en....
...nee dat was het wel
sfeer zal altijd wel leuk zijn. maar ach dat is bij een concert van de jostiband ws ook zoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tja me vriendinnen wilden er graag heen, voor mij hoeft t niet, maar zoals ik al zei ,t feestje eromheen vind ik wel gezellig...![]()
En die rijdt waarschijnlijk beter als de Picanto waar ik het over hebquote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das hier een snack in de snackbar....
Hij wil echt met me vechten...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef gomi het volgende:
[..]
sfeer zal altijd wel leuk zijn. maar ach dat is bij een concert van de jostiband ws ook zo
ja ik ken ze....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
En die rijdt waarschijnlijk beter als de Picanto waar ik het over heb
Stomme.Aziatische Automerkenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
En die rijdt waarschijnlijk beter als de Picanto waar ik het over heb
vanachter mijn toetsenbord durf ik wel jaquote:Op donderdag 17 december 2009 19:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij wil echt met me vechten...
Ze zwiept zo die paling je nek inquote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
vanachter mijn toetsenbord durf ik wel ja
irl kill je me volgens mij
wat heb jij? een picanto?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stomme.Aziatische Automerken![]()
ow...w8 ff....
Echt jongen, dat die mokkels gewoon mekaar opruien om UGGS te kopen bijvoorbeeld, dan moet je gewoon keihard een knots op je harses krijgen als vrouw zijnde en aan je haren de grot ingejast worden: Look like it, then you should live like it!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan dat die sheila's wel blijven vertellen bom, maar het is net als met auto's. "ja maar die Picanto heeft zo'n kittig kontje en van die leuke gekleurde knopjes op het dashboard" ....
ouch en ik maar denken dat t blote handen wasquote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze zwiept zo die paling je nek in
Ik wil het zien!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:
SCHIT-TER-END!quote:
ja me 2. dan is t wel gedaan iddquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Jian het volgende:
[..]
focking hell, bij 3 zet ik m uit hoor
en als ik weiger wil jij me zeker ook al killen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij ff je mond spoeln met een stuk zeep
Nou ik ben zeer vredelievend, en ik kick zeker niet op de toppers, maar sociale contacten zijn ook zeer belangrijk, en me friends zeggen dat er niks aan is zonder mij, nou wie ben ik om dan nee te zeggen.ik geef er 70 euro voor een kaartje uit om bij me vriendinnen te zijn.Kijk dat zijn ook belangrijke momenten in t leven.Nu kan t nog...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef gomi het volgende:
[..]
Pcies, zeg ik laatst hier nog tegen Laysa, ik hou van laarzen, maar niet die afzichtelijke Uggsquote:Op donderdag 17 december 2009 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt jongen, dat die mokkels gewoon mekaar opruien om UGGS te kopen bijvoorbeeld, dan moet je gewoon keihard een knots op je harses krijgen als vrouw zijnde en aan je haren de grot ingejast worden: Look like it, then you should live like it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |