Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....quote:
Hier lag best een dik pak, maar t dooide vanmiddag snel weg, er ligt nog een dun laagje, en de wegen waren goed rijdbaar, was maar een kwartiertje later..!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
WOW LIesje gefeli met je tentamenEn hier, zuid limburg, helemaal geen sneeuw
Hoi hoi Annie, ja Bommie is er weer gezelligquote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....
Hoi allemaal trouwens...
Hey lekkert ding! Ja probeer weer wat te postenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....
Hoi allemaal trouwens...
Gezellig, joh...ja ik heb een beetje bijgelezen maar niet alles....maar ben echt blij dat je er weer eens bent,quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lekkert ding! Ja probeer weer wat te posten
Lief van je, zullen we nu knuffelen?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gezellig, joh...ja ik heb een beetje bijgelezen maar niet alles....maar ben echt blij dat je er weer eens bent,
Heksje is Liesje jarig??k heb niet alles nagelezen zie je....quote:Op donderdag 17 december 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi hoi Annie, ja Bommie is er weer gezellignu alleen Jimbo nog
![]()
Liesjeeeeeeeee gefeli Meid
Welja hahhah....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lief van je, zullen we nu knuffelen?
Ipod ?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh happy daymijn nieuwe telefoontje is binnen
![]()
Kerstpakket uitgepakt, kasten puilen uit van de lekkere dingetjes![]()
Laat me nu maar ff insneeuwen dannn!![]()
IaN, kom 'es hier!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |