Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....quote:
Hier lag best een dik pak, maar t dooide vanmiddag snel weg, er ligt nog een dun laagje, en de wegen waren goed rijdbaar, was maar een kwartiertje later..!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:22 schreef Sporti het volgende:
[..]
WOW LIesje gefeli met je tentamenEn hier, zuid limburg, helemaal geen sneeuw
Hoi hoi Annie, ja Bommie is er weer gezelligquote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....
Hoi allemaal trouwens...
Hey lekkert ding! Ja probeer weer wat te postenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zullen we nou beleven..!!! Bommie is weer in t land der levenden....
Hoi allemaal trouwens...
Gezellig, joh...ja ik heb een beetje bijgelezen maar niet alles....maar ben echt blij dat je er weer eens bent,quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lekkert ding! Ja probeer weer wat te posten
Lief van je, zullen we nu knuffelen?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gezellig, joh...ja ik heb een beetje bijgelezen maar niet alles....maar ben echt blij dat je er weer eens bent,
Heksje is Liesje jarig??k heb niet alles nagelezen zie je....quote:Op donderdag 17 december 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi hoi Annie, ja Bommie is er weer gezellignu alleen Jimbo nog
![]()
Liesjeeeeeeeee gefeli Meid
Welja hahhah....quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lief van je, zullen we nu knuffelen?
Ipod ?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh happy daymijn nieuwe telefoontje is binnen
![]()
Kerstpakket uitgepakt, kasten puilen uit van de lekkere dingetjes![]()
Laat me nu maar ff insneeuwen dannn!![]()
IaN, kom 'es hier!![]()
Tsja, de DB heeft er weinig last van, terwijl het weer in Duitsland volgens mij niet echt beter is.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Jian het volgende:
Helft treinen geschrapt !
Omg, er vallen 5 sneeuwvlokken en de helft van het treinverkeer staat stil. En die gekken in Den Haag maar oreren dat we met z'n allen in de trein moeten.De NS wintertour
Ja Mera tis er wel weer voor,Ian, jij, open haard, tijgerkleed,beter leren kennen enzo...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh happy daymijn nieuwe telefoontje is binnen
![]()
Kerstpakket uitgepakt, kasten puilen uit van de lekkere dingetjes![]()
Laat me nu maar ff insneeuwen dannn!![]()
IaN, kom 'es hier!![]()
Nee, Viewty smart. Nog ff geen centjes voor I-Phone, ik wacht tot ik hem gratis krijg volgend jaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ipod ?iphone , die ipod zet ik net uit, die zijn wel okee
![]()
oh hou op schei uitquote:Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Mera tis er wel weer voor,Ian, jij, open haard, tijgerkleed,beter leren kennen enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |