yeah, en teun is t er gewoon helemaal mee eens. steunde je petitie gister nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
alweer die houtblokken, ik vind dat er een soort millieu-aktie moet komen vanuit Fok om dit tegen te gaan, Teun zorgt in z'n eentje voor het kap van een half regenwoud
Het gaat toch al nergens meer over?quote:
nah, we worden nu 2e in de poule ipv 1e. meer nietquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat toch al nergens meer over?
FF staan Gomi, Handjes in de lucht en we zingen samen ff ons clublied, misschien helpt hetquote:
WTF....???sprakeloosquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
Fuck, weer een doelpuntje voor Anderlecht
Noem het maar niks, de schandequote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat toch al nergens meer over?
Wat ze doen weet ik niet maar het heeft niets met voetbal te makenquote:
jij hebt me nog nooit horen zingen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FF staan Gomi, Handjes in de lucht en we zingen samen ff ons clublied, misschien helpt het
Hihihi hoe jij dat zegt...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt pppffttt hoor die belgen zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |