Uggs zijn de kettingzaag aan de wortel van dees beschaving!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zei je dat tegen mij?![]()
ik vind Uggs ook niet echt mooi ofzo....en dat zegt wat want ik ben best wel redelijk gek op laarzen enzulks
enj toch worden we kampioenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
PSIES! met twee vingers in de neus!
Gewoon inzet tonen, werken voor je geld en zie!
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
i know. ga zelf ook weleens mee naar iets wat me niet perse trekt, maar gewoon voor de fun van t gezelschap enzo.
zo zat ik ooit bij sugar lee hooper
dat is nog wat erger dan die toppers
Zou het karma zijn dat wij in zulke auto's rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan mijn Peugeot!
hmmm je bent daarna vol liefde?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar.......das gewoon het oermoment he......daarna ben ik weer vol liefde![]()
En waarom negeert Mera onze opmerkingen over dat de liefde mooi is
Mijn vorige auto kostte me maar 500 euro heeft me maar 200 euro aan onderdelen gekost in vijf jaar en heeft 2,5x de teller rondgereden!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zou het karma zijn dat wij in zulke auto's rijden
Die treurt om Ian, die laat zich niet zoveel zien op het moment, hij is beetje geschrokken van de heftige affectie van Mera denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar.......das gewoon het oermoment he......daarna ben ik weer vol liefde![]()
En waarom negeert Mera onze opmerkingen over dat de liefde mooi is
Vroegerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vorige auto kostte me maar 500 euro heeft me maar 200 euro aan onderdelen gekost in vijf jaar en heeft 2,5x de teller rondgereden!![]()
Nou, me handjes jeuken al een beetje minder...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef gomi het volgende:
[..]
nu ga je me niet meer inelkaar slaan?
nee johquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Die treurt om Ian, die laat zich niet zoveel zien op het moment, hij is beetje geschrokken van de heftige affectie van Mera denk ik
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Ik deel vast gebak uit, want deze stand gaat absoluut veranderen het wordt 4-2 voor AJAX natuurlijk, ze moeten nog ff warm draaien he, maar dan gaan ze knallen![]()
[ afbeelding ]
een beetje maar?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou, me handjes jeuken al een beetje minder...
Vroeger! Toen de gulden nog van hout was en alle NSB-ers goed!quote:
5-2. 3x sulejmani, 1 x pantelic en 1 x donaldquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Ik deel vast gebak uit, want deze stand gaat absoluut veranderen het wordt 4-2 voor AJAX natuurlijk, ze moeten nog ff warm draaien he, maar dan gaan ze knallen![]()
[ afbeelding ]
Staat Teun nog in de file ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
bewaar ook ff een stukkie voor Teun, houdt ie vast van...
Het poedersuikert hier nu een beetje en volgens buienradar krijgen we de komende uren nog meerquote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij drachten de A7 af, daar begint het....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |