Eerste krassen / beschadigingen doen pijn jaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:46 schreef BettyWeter het volgende:
Heb er net even zo'n sorbo schoonmaak / schuursponsje overheen gehaald en de roest is weg, blijven alleen nog wat donkere plekjes (neem aan beschadigingen) over. Ik maakte me weer druk om niets, maarja, eerst board hè... ;-)
Dat valt wel mee hoor. Het heeft vandaag niet echt geregend. Het was wel +10 graden. Dus lekker slush rijdenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zaterdagmiddag komen we ook aan in het mooie Gerlos Komakie. Zondagochtend voor het eerst op de piste. Hopelijk wordt de sneeuw dan wel beter inderdaad door een verse dump. Want echt geweldig zijn de korte en middellange termijn vooruitzichten m.b.t. het weer niet
Edit/ gadver.. ik zie zelfs flink wat regen op de lens op de camera's die op de top staan vd pistes![]()
Pff, zorg jij er ff voor dat er 8 januari weer goede sneeuw ligt?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Komakie het volgende:
Dat valt wel mee hoor. Het heeft vandaag niet echt geregend. Het was wel +10 graden. Dus lekker slush rijden
btw, ga je nog een lesje pakken of niet?
Vandaag me eerste kras in de base gemaakt. Het doet eigenlijk niet eens echt zeer meer, maar stiekem toch ook weer welquote:Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Eerste krassen / beschadigingen doen pijn ja
Wen dr maar aan voor als je in de rij bij de lift staat....
Ik doe elke dag de sneeuwdans als ik wakker wordt....quote:Op donderdag 24 december 2009 18:19 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Pff, zorg jij er ff voor dat er 8 januari weer goede sneeuw ligt?
Nee geen les. Ik ga deze wintersport eerst zelf m'n boardje ontdekken (Een bestickerde K2 Darkstar) en dan zie ik wel weer verderquote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Het heeft vandaag niet echt geregend. Het was wel +10 graden. Dus lekker slush rijden
btw, ga je nog een lesje pakken of niet?
Het is dat ik niet naar Gerlos ga anders had je hem wel even mogen proberen/testenquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:26 schreef Komakie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik vandaag weer ff op me Lib Techje heb geboard en die is met jibben toch wel superieur tov de Bataleon. Het gaat allemaal zo heerlijk makkelijk. Daarnaast is straight landen sowieso fijner.
Het is wel jammer dat de Lib Tech gewoon minder lekker carve't en minder pop heeft. Dat is bij de Bataleon een stuk beter. Ik ben wel benieuwd hoe dat met de nieuwe C2BTX aan voelt. Als dat het carve en pop probleem oplost dan is het echt het perfecte allround board zonder consessies
Nu moet ik nog steeds gaan kiezen wat ik leuk vind om te doen die dag. lekker knallen, of gewoon ook lekker jibben.
Op ijs is de Bataleon trouwens ook wat beter.
Moeilijk om een favoriet te kiezen. Je zou ze eigenlijk samen moeten kunnen voegen
Goddamn, was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Het is dat ik niet naar Gerlos ga anders had je hem wel even mogen proberen/testen.
En ook iedereen fijne dagen en een mooi nieuw jaar toegewenst!
Ik leef voor snowboarden. Wat kan ik anders?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:32 schreef 360sjors het volgende:
Ben overgelopen naar the Dark SIde
[ afbeelding ]
Tot nieuwjaar eens even flink kilometers maken in Val Gardena. In januari staan Val Tho en Risoul op het programma,februari als vanouds Kirchberg/Kitzbuhel. Dan neem ik mijn plank wel weer mee voor wat heerlijke runs! Want dit blijft ook heerlijk:
[ afbeelding ]
Mooi om te zien dat die Komakie nog altijd onverminderd aan het posten is hiero! Held
Ej, nu echt internet geregeld? of zit je nog via je phone?quote:Op zondag 27 december 2009 09:25 schreef Soohr het volgende:
Arghh, over al die mooie sneeuwval in gerlos wil ik toch helemaal niet lezen.
Ik ben met een blindedarmonteking de 24e opgenomen in het ziekenhuis. Aangezien ik pas op zijn vroegst de 31e eruit mag wordt een weekendje weg de 8e januari niks
Ah, jammer hé. Veel beterschapquote:Op zondag 27 december 2009 09:25 schreef Soohr het volgende:
Arghh, over al die mooie sneeuwval in gerlos wil ik toch helemaal niet lezen.
Ik ben met een blindedarmonteking de 24e opgenomen in het ziekenhuis. Aangezien ik pas op zijn vroegst de 31e eruit mag wordt een weekendje weg de 8e januari niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |