Heel goed! Als jeen paypal account hebt is het erg gemakkelijk. Het moeilijkste is nog te kiezen welk project je wil steunen. Als beginner is het meestal het leukst om de projecten te sorteren op looptijd. Dan zie als eerste de kortlopende leningen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:39 schreef Hukkie het volgende:
Heb me ook aangemeld bij het fok team, nu nog bekijken hoe het allemaal precies werkt.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke manier om iets te doen. En het kost maar 35 euro, valt ook reuze mee dus. Misschien dat ik er nog 1 of 2 bij doe
.
Iedere keer als je probeert uit een sneeuwspoor te komen ga je praktisch overdwars.quote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt nee, de sneeuwschuivers rijden weliswaar af en aan, maar er zijn genoeg delen waar het gewoon enorm glad is (ook "black ice" enzo).
Tell me about it, ik dacht dat er geen schade was paar dagen geleden maar heb me wiel wel kunnen weggooien, m'n hele velg was naar de klote. Wel lol aan beleeft, maar niet kosteloos dus.quote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Iedere keer als je probeert uit een sneeuwspoor te komen ga je praktisch overdwars.
Succes op de wegen alvast, niet te hard aan het stuur trekken.quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef paddy het volgende:
Ik ga nu weer op pad met soep voor mijn nog nagriepende schoonmoeder. Duim voor de auto van een ander![]()
Was het een siervelg, DR?
De NS?quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, met een beetje pech ga ik morgen ook weer niet op tijd op mn werk komen, moet weer met de trein.
Dank voor de tip, gelukkig hebben ze op het station ook prima koffie, en als het echt niets wordt dan ga ik terug naar huis en neem een dag vrij.quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
De NS?
Bij deze alvast de tip om een thermoskan met koffie mee te nemen, dat word niks de maandag ochtend spits denk ik.
Goed bekeken inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dank voor de tip, gelukkig hebben ze op het station ook prima koffie, en als het echt niets wordt dan ga ik terug naar huis en neem een dag vrij.
Vast wel, vraag me ook af of Koos nog heel is.quote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Disana het volgende:
Zou Frutsel al veilig thuisgekomen zijn?
Ja maar die ging toch al naar de sneeuw. Hier is het een puinhoop omdat we het niet gewend zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Vast wel, vraag me ook af of Koos nog heel is.
Dat is waar, maar helaas komen er elk jaar weer genoeg terug met de "gipsvluchten", maar laten we vertrouwen hebben in de rijvermogens van Frutsel en de skivaardigheid van Koos.quote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar die ging toch al naar de sneeuw. Hier is het een puinhoop omdat we het niet gewend zijn.
Ben toch blij als Frutsel nog even komt vertellen dat hij goed thuis is gekomen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Dat is waar, maar helaas komen er elk jaar weer genoeg terug met de "gipsvluchten", maar laten we vertrouwen hebben in de rijvermogens van Frutsel en de skivaardigheid van Koos.
quote:RTL is not amused over Boobjob Nicolette van Dam
De spontane borstvergroting die de presentatrice Nicolette van Dam van het programma De grote woonwens kreeg is niet in goed aarde gevallen bij RTL zo liet een woordvoerder weten. De borstvergroting was een grap tussen twee editors van Endemol en had nooit op televisie vertoond mogen worden. Door een fout is het gewraakte moment toch op de band voor de uitzending terechtgekomen. Op haar beurt liet Endemol via een woordvoerster weten dat ze het ten zeerste betreuren dat dit gebeurd is. Het was een één tweetje tussen twee editors. De ene dag liet een editor een grap voor de ander achter voor de volgende dag en dat had natuurlijk nooit op de uitzendtape terecht mogen komen. Het laatste wat wij willen doen is Nicolette van Dam ermee willen kwetsen benadrukt de zegsvrouw nog maar eens. Het kwaad is echter al geschied want de borsten van Nicolette van Dam zijn een grote hit op het internet.
http://www.dumpert.nl/med(...)colette_boobjob.html
In elk geval ben je heelhuids thuisgekomenquote:Op maandag 21 december 2009 09:01 schreef Frutsel het volgende:
Ja ik lees het net![]()
Maar ik was wel op MSN en op fok geweest gisteravond.. had nog gepost in DE, alleen niet in NWS.
Was moe van de rit, ben gaan douchen en heb filmpje gekeken en ben naar bed gegaan
En dan zie ik mensen hier nogal eens klagen dat moslims hun geloof opdringen, waarvan ik overigens nooit iets merk.quote:They may want to take Christ out of Christmas, but they can never take Christ out of me. If you are proud to be a Christian and are not ashamed of Christ then post this as your status for 1 day as a light to the world. Whoever acknowledges Me before men, I will also...acknowledge him before my Father in heaven. But ....................................whoever denies Me before men, I will deny him more.
Dan reed je gelukkig niet door het noorden want hier is het echt een grote troep. Mooie snelheid ook.quote:Op maandag 21 december 2009 09:08 schreef Frutsel het volgende:
Jah, het was redelijk goed te doen vond ik nog. Muv de rondweg Amsterdam en tussen Amersfoort en Apeldoorn was het goed te doen. Reed het normaal (100-130km/u) door.
Maar goed, al met al nog een ritje van drie uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |