quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn uitdaging is zorgen dat ik niet verbrand en altijd de schaduwzijde van de straat kies
Dat kan je in Spanje beter niet vertellen. De haat tegen de Gitanos is groot; dat verbaasde me in het begin best daar ik heel naïef dacht dat die bij de Spaanse cultuur hoorden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]bleekscheet!
ik heb tenminste nog spaans zigeunerbloed in me.
In mijn deel van Spanje wordt de nachttemperatuur mogelijk 10 graden, dus sneeuw lijkt me stug en vorst al helemaal. De regen voorspelling is echter somber voor de kerst hoewel ik tot nu toe van de vijf voorspelde dagen er maar twee met een echte bui gezien heb. Fris blijft het echter. De vorige jaren aten we buiten met Kerst en dat zit er nu niet in.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
Ik zie net in het NOS Journaal dat het plaatselijk in Spanje ook hard sneeuwt en het er hard gaat vriezen. Jij zit dus goed voyeur met je 15 graden.
Ik wilde gisteren al gaan maar er kwam van alles tussen. Maar ik ga er zeker langs en wil ook wat foto's maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef Hukkie het volgende:
Disana, ben je al bij het glazen huis van 3FM geweest? Of ben je van plan om even te gaan kijken?
maak je geen zorgen. ik ken mijn pappenheimers. angst is voor later.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat kan je in Spanje beter niet vertellen. De haat tegen de Gitanos is groot; dat verbaasde me in het begin best daar ik heel naïef dacht dat die bij de Spaanse cultuur hoorden.
Nou ik denk niet dat het vandaag wordt. Het is donker en steenkoud en de sneeuw slaat in je gezicht. Zo'n held ben ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:55 schreef Hukkie het volgende:
Oke leuk, ben benieuwd naar je foto's.
Nee, dat zou me ook niet trekken, brrrr.quote:Op zondag 20 december 2009 09:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat het vandaag wordt. Het is donker en steenkoud en de sneeuw slaat in je gezicht. Zo'n held ben ik niet
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
en dan uit het zwarte menuutje bovenaan kiezen voor Buiten, dan zie je hoe lekker het hier is![]()
Met de fiets of de auto? Ik zou het niet doen, het is behoorlijk slecht op de weg en er is al een dode gevallen. Ze begrijpen het best wel als je afzegt.quote:Op zondag 20 december 2009 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zou me ook niet trekken, brrrr.
Ik moet vanmiddag naar een verjaardag, maar weet niet of ik ga, het is momenteel een soort sneeuwstorm.
Wel heel mooi, maar toch...
Met de auto, het is 27 km dus op de fiets gaat hem niet worden.quote:Op zondag 20 december 2009 10:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Met de fiets of de auto? Ik zou het niet doen, het is behoorlijk slecht op de weg en er is al een dode gevallen. Ze begrijpen het best wel als je afzegt.
De politie en de ANWB raden aan thuis te blijven. Da's onder andere omdat er weinig verkeer is, dus de sneeuw blijft liggen want die wordt niet goed weggereden door de pekel.quote:Op zondag 20 december 2009 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met de auto, het is 27 km dus op de fiets gaat hem niet worden.
Maar ik vind het eng, zou krampachtig gaan rijden en dan misschien juist brokken maken, dus ik denk dat ik je raad maar aanneem en afbel.
Voor die mensen is het toch te koud buitenquote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat heel veel oude en gehandicapte mensen in het noorden al dagen in huis zitten omdat ze de gladheid en de bergen sneeuw niet aan kunnen.
Ik denk dat je niet weet hoe het hier isquote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor die mensen is het toch te koud buiten.
Overigens zijn de wegen vaak best redelijk begaanbaar hoor.
Ja, het valt hier echt niet mee.quote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef du_ke het volgende:
Zou het 80km verderop echt zoveel erger zijn?
Hier in Leiden is vanmorgen zeker 10-15 cm sneeuw gevallen. Ik moest vanmorgen naar mijn werk in Nieuw Vennep.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor die mensen is het toch te koud buiten.
Overigens zijn de wegen vaak best redelijk begaanbaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |