Ben je nou nog op?quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes dat je aan homoseksuelen refereert als 'jouw soort'. Je zou het ook niet plezierig vinden als men aan jou en andere moslims refereert als 'jouw soort'.
Nee ik ben vroeg opgestaanquote:
Heeee, ik ben een Rotterdamse die in Groningen is blijven steken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:15 schreef voyeur het volgende:
Voor zessen opstaan op een zaterdagochtend? Je woont zeker in het hoge Noorden waar ze allemaal een beetje raar zijn
Wiens brood men eet.... Het is gewoon een besmettelijke omgeving.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeee, ik ben een Rotterdamse die in Groningen is blijven steken!
Bevalt me trouwens prima.
Haquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wiens brood men eet.... Het is gewoon een besmettelijke omgeving.
Het blijft bij lekker eten en volledige apathie als het een keer regent. Heel dit land is dan ontregeld en niemand werkt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha
En Spanje, daar zit je toch? Nog rare gewoontes overgenomen, zoals stieren bevechten of geiten van kerktorens gooien?
Meen je dat nou echt? Dan kunnen ze nog iets van ons lerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het blijft bij lekker eten en volledige apathie als het een keer regent. Heel dit land is dan ontregeld en niemand werkt.
Oh wat grappig. Regent het daar dan zo weinig? Het zou hier slecht met de economie gesteld zijn als wij zo op regen zouden reageren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:42 schreef voyeur het volgende:
Nee, niemand gelooft dat het echt zal blijven regenen, dus men blijft gewoon in de auto/cafe/thuis zitten tot het over is. Zelfs mensen die hun auto in de altijd droge rivierbeddingen hebben geparkeerd halen hun schouders op en bellen Paco dat hun auto nu in de zee ligt. Fatalistich volk.
We hadden in dit gebied geen regen gehad van mei tot begin december.... (en wij vinden het al heel koud als het een keer +12 graden is)quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat grappig. Regent het daar dan zo weinig? Het zou hier slecht met de economie gesteld zijn als wij zo op regen zouden reageren.
Het sneeuwt nu ineens weer hier en het is -12
Ik lees net elders op Fok dit van iemand die ook in Spanje zit:quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
We hadden in dit gebied geen regen gehad van mei tot begin december.... (en wij vinden het al heel koud als het een keer +12 graden is)
Hier is het wel even anders, brrrr.quote:Het is nu ook koud hier,,,blijft drie dagen koud en dan gaan we naar de 15c
Dus de houtkachel is aan en de elektrische kachels, want ik haat kou.
Leuke wedstrijden maar Ajax kan het inderdaad wel vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:32 schreef De_Ruyter het volgende:
FC Twente - Werder Bremen
Ajax - Juventus
PSV - Hamburger SV
Mooie wedstrijden inderdaad, Ajax is zo te zien kansloos maar de rest is wel gewaagd. Kan nog leuk worden dan om te zien of we verder kunnen komen.
15,7 net gemeten. Brrr.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net elders op Fok dit van iemand die ook in Spanje zit:
[..]
Hier is het wel even anders, brrrr.
heerlijk. lekker ingepakt wandelen.quote:
In Nederland is het geloof ik -15 graden, dat lijkt me dus echt niet te harden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heerlijk. lekker ingepakt wandelen.
dat is toch juist lekker, afzien? ik doe regelmatig bosdagen. overleven in de natuur dus. en heb wel in koudere dagen in noorwegen overleeft. plek zoeken, hut bouwen en vuur maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
In Nederland is het geloof ik -15 graden, dat lijkt me dus echt niet te harden.
Is het ook niet, op dit soort moment hekel je de geografisch positie van dit land.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
In Nederland is het geloof ik -15 graden, dat lijkt me dus echt niet te harden.
Lijkt me ook wel tof ja, maar binnen met de kachel aan vind ik net iets lekkerder denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is toch juist lekker, afzien? ik doe regelmatig bosdagen. overleven in de natuur dus. en heb wel in koudere dagen in noorwegen overleeft. plek zoeken, hut bouwen en vuur maken.
deze schijnkou doet me niets. gewoon goede kleding aan. dikke schoenen met dikke sokken, dan blijft de bovenkant ook warm.
binnen is geen afzien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:40 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof ja, maar binnen met de kachel aan vind ik net iets lekkerder denk ik.
Mijn uitdaging is zorgen dat ik niet verbrand en altijd de schaduwzijde van de straat kiesquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is toch juist lekker, afzien? ik doe regelmatig bosdagen. overleven in de natuur dus. en heb wel in koudere dagen in noorwegen overleeft. plek zoeken, hut bouwen en vuur maken.
deze schijnkou doet me niets. gewoon goede kleding aan. dikke schoenen met dikke sokken, dan blijft de bovenkant ook warm.
Die uitdaging wil ik wel aannemen, ruilen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn uitdaging is zorgen dat ik niet verbrand en altijd de schaduwzijde van de straat kies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |