Een mesje ja, dat ze zich zelf snijden, een zakje bloedquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom staat er in de OP dat bloed altijd echt is? Zijn genoeg filmpjes dat je ziet dat de 'referee' een zakje aangeeft.
Ik zag het laatste ook hoor, er waren 2 mannen met een strak broekje.. en in een ring enzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Een mesje ja, dat ze zich zelf snijden, een zakje bloed?
Komt er weer 1quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom staat er in de OP dat bloed altijd echt is? Zijn genoeg filmpjes dat je ziet dat de 'referee' een zakje aangeeft.
Deaner was eigenlijk de oorspronkelijke 'winnaar' van de "fired briefcase" maar op het laatste moment is dit veranderd naar Bashir omdat hij om zijn release gevraagd had.quote:It appears Cody Deaner and Kip James have been released from TNA Wrestling. Both profiles were removed from the TNA Wrestling official website sometime Tuesday morning.
Zou mij ook niets verbazen als die worstelfederatie bestaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zag het laatste ook hoor, er waren 2 mannen met een strak broekje.. en in een ring enzo
de arena leek op een plaatselijke gymschool met 16 toeschouwers en uhmm.. ja toen zag ik het zeg maar.. de referee haalde een zakje bloed uit zijn broekzak!! OMG!
Dus ik helemaal zo mailen naar de promotie van... whehehe f*cking busted jullie nepperts
maar ik heb tot op heden niet vernomen van UHWB (Ultimate Hardcore Wrestling Bloomingdale)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:53 schreef Wessiej het volgende:
Brahma, pas de OP de volgende keer aan:
'Als je denkt iets te weten over worstelen, of denkt het beter te weten dan de users en de OP, vul hier dan je informatie in: Contact formulier'
Geen mod meer of wa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Wes_FR het volgende:
Ik vond deze pic altijd awesome.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
wtfquote:Op woensdag 30 december 2009 02:52 schreef Wessiej het volgende:
THE MARINE 2 OH MEH GAWD
[ afbeelding ]
Nieuwe TNA logo, OH MY
[ afbeelding ]
No kidding ook.
But it begins.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
wtfhij staat alleen maar boven op de site, voor de rest nog nergens gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt Batriesta, het absolute dieptepunt met storytellingquote:Op woensdag 30 december 2009 14:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
It would appear that Batista is not particularly high on WWE's "champions of tomorrow" as he feels that other wrestlers of his generation are a dying breed.
"We're dinosaurs in this age of instant gratification. We are not just athletes, we are also storytellers and I don't see that in the newcomers," Batista said in an interview with the Manila Standard Today.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef Tazmaniac het volgende:
vraagje over RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |