Nou, dan mag daar van mij wel verandering in komenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:27 schreef zovty het volgende:
Eerste keer dat je op fok bent terwijl het sneeuwt?
Dat is toch ieder jaar, er is geen houden aan. Gelukkig sneeuwt het niet zo vaak.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
ONZ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x15628
quote:
Daar doel ik ook niet op, ik bedoel dat hier net zo veel sneeuw topics zijn als daar, en dat die best wel naar FEE mogenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is KLB. Daar mag geklaagd worden.
ONZ zitten allemaal van die verwijfde lolligerds.
Leg het dan wat duidelijker uitquote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Daar doel ik ook niet op, ik bedoel dat hier net zo veel sneeuw topics zijn als daar, en dat die best wel naar FEE mogen
Ik dacht dat je dat wel zou snappenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leg het dan wat duidelijker uit
Dit is een sneeuwtopic slimpie, dus ik doe vrolijk mee aan de hypequote:Op donderdag 17 december 2009 13:38 schreef Vandergeld het volgende:
Mensen die niet meedoen aan de sneeuwhype
Je wilt de hype kapotmaken, door alles mbt sneeuw in een topic te plaatsenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is een sneeuwtopic slimpie, dus ik doe vrolijk mee aan de hype
Hoeft niet, aangezien dat waarschijnlijk dus niet kan hoor ik netquote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Je wilt de hype kapotmaken, door alles mbt sneeuw in een topic te plaatsen
haar?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef AdvancedPower het volgende:
* AdvancedPower naait naatje_1 in haar vaartje.
met fok zijn sneeuwtopicsquote:
Fok is een zij.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
haar?![]()
[..]
met fok zijn sneeuwtopics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |