quote:
ik eaukquote:
nog niks geplannedquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik eauk![]()
![]()
ga je nog leuke dingen doen in de vakantie?
Xat net ondertussen ook te smsen met mijn vriendin, maar toen ik dit van jou hier las ging ik toch ff kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie sms't mij net? Iemand van hier? Ik herken het nummer niet.
je gaat toch niet 2 weken lang achter die Xbox zitten...quote:
Ik gok op iemand uit of nabij Eindhoven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xat net ondertussen ook te smsen met mijn vriendin, maar toen ik dit van jou hier las ging ik toch ff kijken.
was al bij met mn series maar die zijn nu met mid season breakquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je gaat toch niet 2 weken lang achter die Xbox zitten...![]()
![]()
Ben je al bij met je series? Wat was het ook alweer? Zeg 'ns AAA?
Blijft nog steeds het halve topic overquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gok op iemand uit of nabij Eindhoven.
heb je met uitgaan je nummer aan Jan en alleman gegeven?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gok op iemand uit of nabij Eindhoven.
o ja vreselijk is dat... Hier zijn ze ook met alles gestopt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was al bij met mn series maar die zijn nu met mid season break
al maanden niet? Ik dacht dat jij ook die Frisio feesten o.i.d. afstruinde...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben al maanden niet uitgegaan. En sowieso strooi ik niet met mijn nummer. En zo veel vrienden heb ik niet (
...
hahah ja das waar...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Blijft nog steeds het halve topic over
*Checkt outbox*quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie sms't mij net? Iemand van hier? Ik herken het nummer niet.
En jouw nummer heb ik, dus dan had ik het herkend!quote:
nee dat vind ik toch wel zulke onzinquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah ja das waar...![]()
en? heb je goede voornemens voor 2010?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:27 schreef mike_hunt het volgende:
gelukkig heb ik nog alle seizoenen van the Nanny liggen.![]()
ik keek het welquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
Kent iemand toevallig de serie JAG? Xit net te zappen en zag het voorbij komen. Ik ken niemand die dat kijkt maar die serie draait al tig eeuwen...
Ja!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens heb ik wel ooit naar de verkeerde Stefan iets gestuurd. Toch, Steve
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |