vraagje: kan een kind in Nederland van 16 jaar ook als volwassenen worden berecht? Ligt dat dan aan de zwaarte van de zaak?quote:
raar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]. Wat ben je toch een raar mannetje.
.
misschien maar hang echt heel erg van het misdrijf af.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vraagje: kan een kind in Nederland van 16 jaar ook als volwassenen worden berecht? Ligt dat dan aan de zwaarte van de zaak?
las van de week dat ze in Nederland 3 en 5 jaar eiste tegen die kinderen die die dove jongen in die container dood hebben laten gaan o.i.d.
Jup, vanaf 16 jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vraagje: kan een kind in Nederland van 16 jaar ook als volwassenen worden berecht? Ligt dat dan aan de zwaarte van de zaak?
las van de week dat ze in Nederland 3 en 5 jaar eiste tegen die kinderen die die dove jongen in die container dood hebben laten gaan o.i.d.
ja, het werkt toch nooit. Tenminste als ik dat zo om mij heen zag...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee dat vind ik toch wel zulke onzin
Ja het fijne weet ik ook niet. Maar een groepje kinderen wilde een dove jongen een lesje leren en sloten hem op in een container. Die jongen ging in de container een fikkie steken tegen de kou en kwam om het leven door de rook. Die groep heeft niets gezegd om geen 'straf' te krijgen, twee dagen later vonden ze die jongen dood.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien maar hang echt heel erg van het misdrijf af.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Jup, vanaf 16 jaar.Of ze als volwassenen worden berecht ligt aan de persoonlijkheid van de dader, hoe ernstig het gepleegde feit is en onder welke omstandigheden het is begaan. Alleen levenslang is dan nog steeds niet mogelijk, maar dat is hier ook niet aan de orde.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Je was trouwens ook de eerste die ik liet weten dat ik gestrand was op Utrecht CS dus daarom extra speciaal!
Word je tenminste niet afgeleid met je werk.quote:
Ga eens buiten spelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Word je tenminste niet afgeleid met je werk.
[voorspelbare reactie]quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoef gelukkig geen gaatje in mijn nagel te boren om de druk te verlichten. Blauwe plek is gelukkig niet groot.
Vind het nog wel veel ten opzichte van die gasten die Maja Braderic o.i.d. hebben neergestoken en in de fik hebben gestoken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef Steve het volgende:
Er zijn overigens ook maar 2 minderjarige verdachten (1 van 15 en 1 van 17) zover ik lees, de andere drie waren al meerderjarig. Het slachtoffer was 16.
Dat mag, tenminste van mij dan.quote:
Vlarp, aansteller!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Je was trouwens ook de eerste die ik liet weten dat ik gestrand was op Utrecht CS dus daarom extra speciaal!
ja straks, tis nog geeneens 9 uur. Ga straks pas trainen.. eerst ff wakker worden en mailen and shit...quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Yoppie het volgende:
[..]
[voorspelbare reactie]
Jij boort liever wat anders aan![]()
[/voorspelbare reactie]
Hey, ik had niet aan Erik gevraagd me te smsenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Vlarp, aansteller!Ik moet dat allemaal op FOK! lezen.
lovers' quarrelquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey, ik had niet aan Erik gevraagd me te smsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |