Een bedrijf heeft slechts aftrekbare kosten m.b.t. sponsoring als het echt in het bedrijfseconomisch profiel van het bedrijf past. Zij moeten dus wel een een voordeel voor het bedrijf beogen, en ik zie niet in hoe zij dat zouden doen met het sponsoren van een vrijwilliger in het buitenland.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:39 schreef Hymen_Copter het volgende:
Je moet een bepaald bedrag, zo ongeveer ¤1000 betalen om überhaupt deel te mogen nemen, maar dan is wel je overnachting en eten geregeld. Ik maak daar zelf, zo goed als, geen kosten meer. Ik dacht misschien weten jullie wel direct een antwoord danwel ervaring hebben, maar ik zal dan wel contact met de belastingdienst opnemen.
Ik denk dat een eventuele sponsor, zeker in deze tijd, daar anders over denkt. Ik zou ook niet zomaar 1000 euro dokken voor een project waar ik geen heil in zie.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:31 schreef Hymen_Copter het volgende:
Het doet er niet toe of het wel of niet nuttig is.
Sponsoring is dan ook vaak een soort van gunnen. Vaak een bekende die het doet en een positie heeft waarin hij die beslissig kan en mag nemen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik denk dat een eventuele sponsor, zeker in deze tijd, daar anders over denkt. Ik zou ook niet zomaar 1000 euro dokken voor een project waar ik geen heil in zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |