abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75820728
Waarom voel je je als Christen zo geroepen om hier zo'n punt van te maken? Worstel je zelf met die gevoelens ofzo? Concentreer je wat meer op de positieve boodschappen uit de Bijbel, het is niet aan jou om te oordelen.
pi_75820822
Overigens wel krom dat veel mensen hier net zo hatelijk, intolerant en idioot reageren naar Christenen als veel homohaters naar homoseksuelen.
pi_75820854
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:35 schreef JohnLocke het volgende:
Overigens wel krom dat veel mensen hier net zo intolerant en idioot reageren naar Christenen als veel homohaters naar homoseksuelen.
is niet zo heel vreemd met die ideeën die sommigen uitbraken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:38:25 #179
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75820926
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:35 schreef JohnLocke het volgende:
Overigens wel krom dat veel mensen hier net zo hatelijk, intolerant en idioot reageren naar Christenen als veel homohaters naar homoseksuelen.
Ik ben inderdaad niet zo tolerant voor mensen die mij een gruwel noemen en me naar de hel verdoemen alwaar ik in een poel van vuur tot in de eeuwigheid zal branden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75820942
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad niet zo tolerant voor mensen die mij een gruwel noemen en me naar de hel verdoemen alwaar ik in een poel van vuur tot in de eeuwigheid zal branden.
ik vind je wel lief hoor
pi_75821011
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

is niet zo heel vreemd met die ideeën die sommigen uitbraken
Wel een beetje, je ziet homo's die bewusteloze mannen op sexfeesten inspuiten met besmet bloed toch ook niet als representatief voor iedereen met die voorkeur?

TS z'n onbegrip en frustratie zie ik dan ook niet als representatief voor Christenen.
pi_75821016
quote:

[..]

zo denk ik er dus ook over
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75821057
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Wel een beetje, je ziet homo's die bewusteloze mannen op sexfeesten inspuiten met besmet bloed toch ook niet als representatief voor iedereen met die voorkeur?

TS z'n onbegrip en frustratie zie ik dan ook niet als representatief voor Christenen.
de in tolerantie hier is dan ook voornamelijk jegens TS, en terecht.
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:42:09 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75821058
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik vind je wel lief hoor
Ik geloof het pas als je het beargumenteert met een sprookjesboek! Beroep je op Grimm! Of Andersen! Of misschien zelfs Bomans!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 19-12-2009 23:48:58 ]
Hoogachtend,
Erik.
pi_75821093
quote:

[..]

Als je maar weet dat veel Christenen het niet zo zwart-wit zien.
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:43:45 #186
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75821107
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nou ja, Matthijs.. generaliseert ook he. Wel zo vriendelijk als we op dezelfde manier redeneren dan.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75821177
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

de in tolerantie hier is dan ook voornamelijk jegens TS, en terecht.
Hmm, misschien is het bedoeld om alleen TS aan te vallen, maar wees eerlijk; de aanvallen in veel van de posts hier gaan over de rug van alle Christenen.
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:50:00 #188
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75821320
Ik vind een generale intolerantie ten opzichte van iets dat echt kwalijk is en haatzaaiend minder erg dan jegens iets waar je als persoon verder helemaal geen last van hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:52:16 #189
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75821402
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Hmm, misschien is het bedoeld om alleen TS aan te vallen, maar wees eerlijk; de aanvallen in veel van de posts hier gaan over de rug van alle Christenen.
En zijn aanvallen gaan over de rug van alle homo's.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75821431
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:50 schreef wonderer het volgende:
Ik vind een generale intolerantie ten opzichte van iets dat echt kwalijk is en haatzaaiend minder erg dan jegens iets waar je als persoon verder helemaal geen last van hebt.
Doel je nou op homohaat of op geloof? De Bijbel is ontegenzeggelijk gebruikt om een hoop haatzaaierij en ellende goed te praten, maar de boodschap van Christus is zeker niet haatdragend, naar niemand.
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:54:48 #191
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75821477
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Doel je nou op homohaat of op geloof? De Bijbel is ontegenzeggelijk gebruikt om een hoop haatzaaierij en ellende goed te praten, maar de boodschap van Christus is zeker niet haatdragend, naar niemand.
In plaats van "ons" dan aan te spreken op generaliseren, misschien matthijs.. dan aanspreken op zijn manier van verkondigen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75821544
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

In plaats van "ons" dan aan te spreken op generaliseren, misschien matthijs.. dan aanspreken op zijn manier van verkondigen.
Dat heb ik ook gedaan natuurlijk, net voor die post waarin ik "jullie" aansprak
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:58:09 #193
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75821590
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Homohaat, en dan met name de homohaat die ontstaat door geloof. Ik heb mathijs hier nog geen enkele quote van Christus zelf zien posten, alleen maar dat gezeik van de apostelen en de romeinen en weet ik wat. Dus zolang mensen selectief gaan quoten en het oude testament er ook nog maar eens bijpakken om hun eigen belachelijke ideeen te gaan lopen rondstrooien, vind ik helemaal niks verkeerd aan intolerantie daartegen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:59:02 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75821627
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan natuurlijk, net voor die post waarin ik "jullie" aansprak
Oh ja, dat klopt ook wel.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75821712
Gij zult niet oordelen.
dag
pi_75821736
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Homohaat, en dan met name de homohaat die ontstaat door geloof. Ik heb mathijs hier nog geen enkele quote van Christus zelf zien posten, alleen maar dat gezeik van de apostelen en de romeinen en weet ik wat. Dus zolang mensen selectief gaan quoten en het oude testament er ook nog maar eens bijpakken om hun eigen belachelijke ideeen te gaan lopen rondstrooien, vind ik helemaal niks verkeerd aan intolerantie daartegen.
Ik begrijp je ergernis.
  zondag 20 december 2009 @ 00:02:41 #197
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75821759
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:01 schreef Peter het volgende:
Gij zult niet oordelen.
Meneer oordeelt niet, hij waarschuwt .
Hoogachtend,
Erik.
pi_75821922
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Meneer oordeelt niet, hij waarschuwt .
Dat laat hij dan toch aan god over? Die verschijnt wel om mensen tot zich te roepen als hij dat nodig acht. Daar hebben we TS niet voor nodig..
dag
pi_75822107
Het vervelende van alle (zelfverklaarde) atheisten op FOK! is dat ze het heerlijk vinden om zo iemand als Matthijs, die met bijbelteksten loopt te smijten (wat weinig zin heeft, want ook bijbelteksten staan vaak in een context en sommigen moet je ook niet letterlijk nemen) te bashen, maar over de stukken heen lezen van mensen die het gewoon 'eigentijds' proberen uit te leggen.
  zondag 20 december 2009 @ 00:18:19 #200
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_75822305
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef matthijs.. het volgende:

Hoereerders, afgodendienaars, overspelers, schandjongens, knapenschenders, dieven, geldgierigen, dronkaards, lasteraars of oplichters

Goed daar heb je 90% van de Nederlandse bevolking wel mee te pakken, wil je die ook allemaal aan pakken omdat hun levenstijl gruwelijk is? Of focus je je alleen op homosexuelen omdat dat makkelijk scoren is?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')