Sympathiek!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik ben tegen het doden van homoseksuelen.
Ghihih, en alles wat in de Bijbel staat klopt, Matthijs.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef Iblis het volgende:
[url=http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=2%20Sam%201:26&id7=1&pos=0&l=nl&set=10]
[..]
Oh oh, die David en Jonathan!
Wedergeboren?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef matthijs.. het volgende:
De reden dat ik dit eruit pak is omdat net wordt gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
De waarheid over homoseksuele levensstijl is dat het een gruwel is. Om aan te geven wat voor gruwel het is, In leviticus 18v22 wordt het samen met sex met dieren genoemd.
romeinen1v26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.
Zowel degene die hier goedkeuring aan geven als degene die het doen, (bekeer) je, maak rechtsomkeer en laat je redden door geloof in Jezus. God heeft een dag bepaald waarop Jezus christus deze wereld rechtvaardig gaat oordelen.
1 korintiers 6v10 Dwaalt niet! Hoereerders, afgodendienaars, overspelers, schandjongens, knapenschenders, dieven, geldgierigen, dronkaards, lasteraars of oplichters, zullen het Koninkrijk Gods niet beërven.
11 En sommigen uwer zijn dat geweest. Maar gij hebt u laten afwassen, maar gij zijt geheiligd, maar gij zijt gerechtvaardigd door de naam van de Here Jezus Christus en door de Geest van onze God.
Het bovenstaande stuk heb ik erbij gepakt om te laten zijn dat sommige die gered zijn overspeligen en oplichters waren, maar gered en gerechtvaardigd zijn door Jezus.
Waarom niet gewoon de Nederlandse vertaling?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef Iblis het volgende:
[url=http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=2%20Sam%201:26&id7=1&pos=0&l=nl&set=10]
[..]
Oh oh, die David en Jonathan!
quote:Het verdriet verstikt me, Jonatan,
je was mijn broeder, en mijn beste vriend.
Jouw liefde was mij dierbaar, meer dan die van vrouwen.
Tot een bepaald punt, en daar voorbij ben je als man toch echt weer homoseksueel bezig als 'ie zó dicht bij je komt.quote:hoe dichter je bij Jezus christus komt, hoe meer de homoseksuele verlangens verdwijnen.
Is ie zo lelijk dan?quote:hoe dichter je bij Jezus christus komt, hoe meer de homoseksuele verlangens verdwijnen.
En de SGP uit het parlement. Maar hij overtreedt de regels net niet, dus wordt ie gedoogd. Je mag hem natuurlijk wel negeren.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Kan dit soort users niet verbannen worden van Fok?
Ik heb medelijden met je, serieus. Graag zou ik je schoppen of op je kotsen maar ben bang dat je er niets aan kan doen en medelijden meer op zijn plaats is.quote:
Ik heb vooral medelijden met jou. Zeiken over iemand die het heeft over mensen met een andere geaardheid als jij, maar zelf TS willen schoppen omdat hij anders denkt dan jij.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, serieus. Graag zou ik je schoppen of op je kotsen maar ben bang dat je er niets aan kan doen en medelijden meer op zijn plaats is.
Inderdaad reageerde ik uit ergernis een beetje te fel. Het schoppen neem ik terug, ik hou het bij medelijden. Bedanktquote:Op donderdag 17 december 2009 15:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met jou. Zeiken over iemand die het heeft over mensen met een andere geaardheid als jij, maar zelf TS willen schoppen omdat hij anders denkt dan jij.
50% van de vrouwen doet aan anale sex, vrouwen zijn een gruwel !quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef matthijs.. het volgende:
De reden dat ik dit eruit pak is omdat net wordt gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
De waarheid over homoseksuele levensstijl is dat het een gruwel is. Om aan te geven wat voor gruwel het is, In leviticus 18v22 wordt het samen met sex met dieren genoemd.
romeinen1v26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.
Zowel degene die hier goedkeuring aan geven als degene die het doen, (bekeer) je, maak rechtsomkeer en laat je redden door geloof in Jezus. God heeft een dag bepaald waarop Jezus christus deze wereld rechtvaardig gaat oordelen.
1 korintiers 6v10 Dwaalt niet! Hoereerders, afgodendienaars, overspelers, schandjongens, knapenschenders, dieven, geldgierigen, dronkaards, lasteraars of oplichters, zullen het Koninkrijk Gods niet beërven.
11 En sommigen uwer zijn dat geweest. Maar gij hebt u laten afwassen, maar gij zijt geheiligd, maar gij zijt gerechtvaardigd door de naam van de Here Jezus Christus en door de Geest van onze God.
Het bovenstaande stuk heb ik erbij gepakt om te laten zijn dat sommige die gered zijn overspeligen en oplichters waren, maar gered en gerechtvaardigd zijn door Jezus.
Inderdaad, wat lopen er toch een verknipte mensen rond.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo jammer dat deze ideeen nog steeds bestaan.
Dat filmpjequote:Op donderdag 17 december 2009 11:54 schreef matthijs.. het volgende:
Degene die om een stuk tekst vroeg hier komt ie,
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |