Met de huidige km stand en het bouwjaar zou de verzekeraar hem vast en zeker total-loss verklaren.quote:
Had je maar moeten gaan lopen/fietsenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef Sobraine het volgende:
Klacht 2: Winkel dicht als ik na een uur rijden (5km) er eindelijk ben.
Als je nou gewoon ja had gezegt had iedereen het begrepenquote:
Bij mij lijkt het alleen blikschade om mijn wielkast te zijn. Alleen de voorkant. Kijk volgende week wel als de zon schijnt en ik duidelijk zicht heb.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef babipangang het volgende:
daat gaat je Alfa 145 1.7 Boxer 16V
Zelf ook ooit gehad in parkeergarage, nam de bocht te ruim (verkeerde inschatting) bij zo'n plateau naar een verdieping hoger waardoor ik met mijn rechterkant langs die railing schampte, gelukkig viel de schade bij mij nog wel mee, beetje lakschade en kapje van voorlicht een stuk afgebroken.
Nee, daar begin ik niet aan.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Je moet er nog over Tweeten, TS.
Omdat het een hoax is?quote:
De enige manier om die vooroordeel te behouden.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mensen die denken dat vrouwen niet kunnen rijden, god wat zielig.
Je schaamt je ervoor dat je je auto in de prak rijdt?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:32 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn mensen die mijn twitter zien en dit niet hoeven te weten.
waarom heb je dan twitter?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:32 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn mensen die mijn twitter zien en dit niet hoeven te weten.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
MensenMannen die denken dat vrouwen niet kunnen rijden, god wat zielig.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:24 schreef sinadO het volgende:
Hahaha, wijf dat je d'r bent.
Met je hoofd.
Mwa, voor sommige lezers is dit gewoon niet bestemd. En dat heeft niet zozeer met schaamte te maken. Ik vind het wel heel kut. Baal echt als een stekker.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je schaamt je ervoor dat je je auto in de prak rijdt?
Waarom ga je met de auto met dit weer als je er met een kwartiertje op de fiets bent?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef Sobraine het volgende:
Als ik moet kiezen tussen een glijer op mijn fiets, of een glijer met een auto die mijn baas betaald, is de keuze snel gemaakt hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 12:01 schreef banapples het volgende:
[..]
Waarom ga je met de auto met dit weer als je er met een kwartiertje op de fiets bent?![]()
Waarom ging de winkel dicht?
Nog steeds interesse in mijn wagen? Die heeft wel wat krasjes zoals je weet maar nooit zoveel als dat jij er nu hebtquote:
Die 5KM had je ook gewoon kunnen gaan fietsen...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef Sobraine het volgende:
Ik moest vandaag wel op werk verschijnen en omdat ik niet met de trein kon moest ik met de auto. Dat ging retelangzaam en ik heb dan ook allerlei sluiproutes genomen. Eenmaal op mijn werk rijd ik de parkeergarage in en trek ik zo mijn rechterflank van mijn auto langs een paal. Ik weet niet hoe ik het had maar ik denk dat ik het verkeer inschatte omdat ik allemaal sneeuw nog op mijn motorkap had. Kom ik bij de winkel waar ik werk gaan we meteen weer dicht.
Klacht: Zelf schade gereden![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |