Dat devote handengeklap doet 't 'm.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:01 schreef Z het volgende:
Mooiste reli bandje is imho Danielson (Danielson Familly):
[ afbeelding ]
hippiesquote:
Ja, het is vrij lastig om op joetoep liedjes te vinden uit hun hippieperiode, voordat het dus verkondigend werd, maar onderstaande is toch wel tof (er zit een mondharp in, jeweetz).quote:Op woensdag 23 december 2009 04:04 schreef herzberg het volgende:
[..]
hippies
coudn't standup withoudt... y'kbow ...
oh, en ze sprongen out of the window, fee like a bird
of nie soms?
Nou ja, dat verschilt toch wel van liedje tot liedje. In sommige liedjes is de briljante tekst 90% van het genot...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:50 schreef Gellius het volgende:
NC zit in NY, ik zit nog op Ameland. Ook mooi hoor, met al die sneeuw.
Verder vind ik het inderdaad nogal van een beperkte visie getuigen om te stellen dat je alleen van het werk van artiest kunt genieten met wie je het eens bent. Of dat je alleen het politieke gemotiveerde werk kan begrijpen van kunstenaars met wie je het eens bent. Dat is me allemaal wat te overzichtelijk en hokjesgeesterig.
Ik meen op die foto DaD te herkennen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Frollo het volgende:
Joehoe, DnD?
Obsessieve en doorgeslagen Bruce Springsteen fans
Ik vermijd dat Glazen Huis zoveel mogelijk! Gister moest ik toevallig oversteken over de Grote Markt maar je wordt direct van alle kanten belaagd door mensen die geld willen verdienen. M'n oude huisgenootje (je lief kent d'r wel) is natuurlijk wel al op de radio geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik meen op die foto DaD te herkennen!
Trouwens DaD, ik zit nu al 6 dagen ofzo naar dat glazen huis te staren, maar ik heb nog jou, nog Do2 gezien. Ga eens naar buiten zeg!
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
... maar je wordt direct van alle kanten belaagd door mensen die geld willen verdienen ...
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef Frollo het volgende:
Toffe foto's, k.
Die kleuren! Zo sprankelend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |