Burgerlulletje. Meteen keffen als de baas een worstje laat bungelen,quote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef JAM het volgende:
Zowaar, er heeft zich een wonder voorgedaan! Mijn werkgever is blijkbaar zo tevreden over mijn prestatie aldaar dat hij mij zowaar opslag en extra uren heeft aangeboden. Dit zal toch zeker wel een flauwe grap zijn, dacht ik zo bij mijzelf, maar nee! Toen ik juist cafe de Komeet binnenliep - alwaar ik dus de afgelopen drie vrijdagavonden bier heb getapt en broodjes met tonijnsalade heb uitgeserveerd - bleek het werkelijk waar. Tot 21 januari - tenminste! - ben ik daar voortaan drie dagen in de week te bewonderen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:23 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Burgerlulletje. Meteen keffen als de baas een worstje laat bungelen,. Waarom heb je hem niet gewoon op z'n bek geslagen om daarna heel stoer te zeggen 'I walk alone'. Jij bent onze Randy 'The Ram' Robinson!
[ afbeelding ]
Dan kun je je nu wellicht ook wagen aanquote:Op donderdag 17 december 2009 14:36 schreef Frollo het volgende:
En dan te denken dat ik The Wrestler eerst helemaal niet wou zien, omdat ik niets om sportfilms geef.
Ik kwam niet verder dan een 21-delige schroevendraaierset.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef zodiakk het volgende:
Ik twijfel tussen de zeepdispenser en de lichtgewicht metaaldetector en de 93-delige dopsleutelset.
Ik twijfel
De sneeuw houdt al uren vlak voor Amsterdam op. En dat is stom, want ik hou van fietsen door sneeuw.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:12 schreef JAM het volgende:
Mocht het jullie interesseren, de sneeuw heeft nu dan ook Leuven bereikt. Ik houd niet van sneeuw, in mijn beleving is dat precies het tegenovergestelde van koffie.
Puik plan!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:06 schreef k_man het volgende:
Goed, we waren gebleven bij de conclusie dat Gellius gastouder wordt van Ivan, om zo iets terug te krijgen voor zijn belastinggeld.
Het is zelfs een handpop!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:10 schreef Frollo het volgende:
Gastouder worden is niet praktisch, maar ze mogen mij die schildpadknuffel wel sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |