Mja, de tijd van korte rokjes is nu wel even voorbij.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Acinonyx het volgende:
Maar die verdommese kou.... godver mijn ballen vriezen eraf
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:26 schreef appelsjap het volgende:
Mijne ook.
*vriendin uit kast haalt,
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
moet je meer onderbroeken aan doen
helaas denk ik dat dat niet veel gaat werken bij jou! als nu al, je ballen eraf vriestquote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als ik er eentje van jou kan lenen
Je mocht willen dat je ballen hadquote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Acinonyx het volgende:
De winter is weer aangebroken, en de daarbij behorende vrieskou.
Nou vindt ik winter nog niet eens zo erg want het brengt sneeuw![]()
het is heerlijk weer gezond weerquote:Op donderdag 17 december 2009 10:30 schreef controlaltdelete het volgende:
het is helemaal niet koud, gisteren een beetje maar nu het sneeuwt is die kou weer uit de lucht.
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:59 schreef Koenani het volgende:
Ergens stopte ik met lezen, wie raadt waar, krijgt een sneeuwbal
quote:De winter is weer aangebroken
Nee, iets verder.quote:
ik heb me lekker warm aangekleed mio aan dikke spijkerbroek een lange jas sneeuw schoenen handschoenen sjaal muts i knowquote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Acinonyx het volgende:
De winter is weer aangebroken, en de daarbij behorende vrieskou.
Nou vindt ik winter nog niet eens zo erg want het brengt sneeuw![]()
quote:
Kom op zegquote:
pussy, het is nog geen eens -40quote:Op donderdag 17 december 2009 11:09 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik heb me lekker warm aangekleed mio aan dikke spijkerbroek een lange jas sneeuw schoenen handschoenen sjaal muts i knowen gaan maar hihihi zou jij ook moeten doen .maakt het een stuk leuker
i know...ben gewoon een drama queen...als het ook maar onder de nul zit...ik wil namelijk niet ziek worden...vind dat nooit zo leuk hihihiquote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
pussy, het is nog geen eens -40
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |