stoere jongenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef Pakspul het volgende:
Ik ga dat ding niet activeren, als student heb ik gewoon recht om in de trein te zitten. Anders had ik dat ding ook nietEcht fight the system tot het einde ter tijd.
Zit ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef Pakspul het volgende:
Ik ga dat ding niet activeren, als student heb ik gewoon recht om in de trein te zitten. Anders had ik dat ding ook nietEcht fight the system tot het einde ter tijd.
Uh, nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denkenalleen staat er dus dat je dan een boete krijgt. Staat ook heel groot op de site aangegeven dat je niet 2x met je kaart bij dat ding moet gaan staan, dan check in je in en uit en moet je alsnog een boete betalen. Wtf, verzin daar iets op dan. Als je in een propvolle bus bij dat ding staan met je pasje in je jaszak check j e 542x uit!
wtf?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Ireyon het volgende:
Je moet je StudentenOV-Chipkaart helemaal niet activeren, je moet alleen je 'bestelling' ophalen bij een zogenaamd OV-Chipkaart Ophaalpunt. Die vind je niet op het station maar bij de plaatselijke Albert Heijn. Als je nu gewoon de moeite neemt om de informatie op die roze gaysite te lezen, had je dat geweten. Maar neen, 't is natuurlijk veel makkelijker om een heel klein beetje moeite te doen en vervolgens hier huilie huilie te komen doen.. kutstudenten van tegenwoordig.
En als hij ineens in de brievenbus lag wat dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Ireyon het volgende:
Je moet je StudentenOV-Chipkaart helemaal niet activeren, je moet alleen je 'bestelling' ophalen bij een zogenaamd OV-Chipkaart Ophaalpunt.
Dan moet je alsnog je 'bestelling' voor volgend jaar, nl. Gratis reizen, afhalen bij een automaat. Op http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/ kun je naar de dichtstbijzijnde automaat zoeken, dan zul je zien dat de oplaadautomaten op de stations staan, waar je dus geen kut aan hebt, en de ophaalautomaten bij Albert Heijn filialen e.d..quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En als hij ineens in de brievenbus lag wat dan?
Je woont vast in friesland, je hebt de server laten crashen omdat er geen ophaalpunt in de buurt isquote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Als je dan klikt op "Klink hier voor het dichtstbijzijnde ophaalpunt" krijg ik:
"De opgevraagde pagina is niet toegankelijk.
De opgevraagde pagina is niet toegankelijk
Ga naar de homepage of probeer het op een later moment nog een keer."
NEE VOOR 2010 MOET JE DAT NU NOG DOENquote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef Koenani het volgende:
Ik heb die van mij nooit hoeven activeren hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |