abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75719544
Ik heb nu dus een studenten ov chipkaart

Gisteren vragen bij zo'n loket of ze hem kunnen activeren.
Nee, dat moest via internet.

Ben nu al een half uur aan het zoeken en ik vind geen ene drol hierover...
Krijg alleen maar de hele tijd die onoverzichtelijke roze gaysite te zien waarop geen ruk te vinden valt.

Klacht: Wat was er mis met mn papieren pasje?

x
pi_75719593
ja ik weet het ook niet bel anders even connexxion op.

x
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_75719616
Ik ga dat ding niet activeren, als student heb ik gewoon recht om in de trein te zitten. Anders had ik dat ding ook niet Echt fight the system tot het einde ter tijd.
pi_75719639
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef Pakspul het volgende:
Ik ga dat ding niet activeren, als student heb ik gewoon recht om in de trein te zitten. Anders had ik dat ding ook niet Echt fight the system tot het einde ter tijd.
stoere jongen
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_75719647
x moet je maar beter kijken
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_75719655
Ja, zon OV chip-kaart hun je heel goed door je kut halen.
  donderdag 17 december 2009 @ 10:19:52 #7
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75719676
Activeren? Moet dat?
pi_75719688
kut ov chip? Dan kies ik kut.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_75719691
Kon alleen vinden dat je hem moest activeren in Adam of Utrecht?! Dat klinkt niet echt als 'het internet', wat ik bij het loket te horen kreeg.
pi_75719781
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef Pakspul het volgende:
Zit ik ook aan te denken alleen staat er dus dat je dan een boete krijgt. Staat ook heel groot op de site aangegeven dat je niet 2x met je kaart bij dat ding moet gaan staan, dan check in je in en uit en moet je alsnog een boete betalen. Wtf, verzin daar iets op dan. Als je in een propvolle bus bij dat ding staan met je pasje in je jaszak check j e 542x uit!
pi_75719824
Je moet je StudentenOV-Chipkaart helemaal niet activeren, je moet alleen je 'bestelling' ophalen bij een zogenaamd OV-Chipkaart Ophaalpunt. Die vind je niet op het station maar bij de plaatselijke Albert Heijn. Als je nu gewoon de moeite neemt om de informatie op die roze gaysite te lezen, had je dat geweten. Maar neen, 't is natuurlijk veel makkelijker om een heel klein beetje moeite te doen en vervolgens hier huilie huilie te komen doen.. kutstudenten van tegenwoordig.
pi_75719837
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Zit ik ook aan te denken alleen staat er dus dat je dan een boete krijgt. Staat ook heel groot op de site aangegeven dat je niet 2x met je kaart bij dat ding moet gaan staan, dan check in je in en uit en moet je alsnog een boete betalen. Wtf, verzin daar iets op dan. Als je in een propvolle bus bij dat ding staan met je pasje in je jaszak check j e 542x uit!
Uh, nee.
  PR/Manusje van alles donderdag 17 december 2009 @ 10:27:17 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75719965
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Ireyon het volgende:
Je moet je StudentenOV-Chipkaart helemaal niet activeren, je moet alleen je 'bestelling' ophalen bij een zogenaamd OV-Chipkaart Ophaalpunt. Die vind je niet op het station maar bij de plaatselijke Albert Heijn. Als je nu gewoon de moeite neemt om de informatie op die roze gaysite te lezen, had je dat geweten. Maar neen, 't is natuurlijk veel makkelijker om een heel klein beetje moeite te doen en vervolgens hier huilie huilie te komen doen.. kutstudenten van tegenwoordig.
wtf?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_75720014
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Ireyon het volgende:
Je moet je StudentenOV-Chipkaart helemaal niet activeren, je moet alleen je 'bestelling' ophalen bij een zogenaamd OV-Chipkaart Ophaalpunt.
En als hij ineens in de brievenbus lag wat dan?
  donderdag 17 december 2009 @ 10:30:14 #15
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_75720149
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Pakspul het volgende:

[..]

En als hij ineens in de brievenbus lag wat dan?
Dan moet je alsnog je 'bestelling' voor volgend jaar, nl. Gratis reizen, afhalen bij een automaat. Op http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/ kun je naar de dichtstbijzijnde automaat zoeken, dan zul je zien dat de oplaadautomaten op de stations staan, waar je dus geen kut aan hebt, en de ophaalautomaten bij Albert Heijn filialen e.d..
pi_75720409
Als je dan klikt op "Klink hier voor het dichtstbijzijnde ophaalpunt" krijg ik:

"De opgevraagde pagina is niet toegankelijk.

De opgevraagde pagina is niet toegankelijk
Ga naar de homepage of probeer het op een later moment nog een keer."

Verder lag demijne ook plotseling in de brievenbus (na 4 pasfoto's te hebben opgestuurd bleek de eerste het mooiste te zijn, dus die hebben ze maar gebruikt).
pi_75720495
Vind het allemaal erg raar geregeld en erg onlogisch.
  donderdag 17 december 2009 @ 10:43:08 #20
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_75720559
Dus ik moet met mijn gekregen OV chipkaart naar het station en kiezen voor 'ophalen'. Daarna kan ik het dus gebruiken...
There's no point in living if you can't feel alive
pi_75720606
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Als je dan klikt op "Klink hier voor het dichtstbijzijnde ophaalpunt" krijg ik:

"De opgevraagde pagina is niet toegankelijk.

De opgevraagde pagina is niet toegankelijk
Ga naar de homepage of probeer het op een later moment nog een keer."
Je woont vast in friesland, je hebt de server laten crashen omdat er geen ophaalpunt in de buurt is
pi_75720701
Ik ben er al we lachter dat je met je huidige OV Kaart nog tot 31 januari kunt reizen om je chip te 'activeren/bestellen/ophalen/dingesen"
pi_75720892
Ik ga eens zo'n punt opzoeken, een oplaadpunt en kijken of ik er wat op kan zetten. Van die internet site word je ook niks wijzer.
pi_75721316
Ik heb die van mij nooit hoeven activeren hoor..
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_75721676
Altijd leuk om te zien hoe de roverheid een niet bestaand probleem probeert op te lossen met een niet werkende oplossing. Krijg er zelf waarschijnlijk ook nog mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')