Sneeuwbanden zijn eigenlijk koudebanden. Ze blijven flexibeler bij kou. Het heeft niet zoveel met sneeuw te maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:51 schreef Casos het volgende:
Als je leven je echt zoveel waard is, moet je volgende week, als de sneeuw weer weg, natuurlijk wel gelijk je normale banden er weer onder zetten.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:53 schreef postmortum het volgende:
ik rij ook veel in Duitsland en daar zijn ze niet verplicht , maar als je een ongeluk krijgt en je hebt ze niet mag je de rekening zelf betalen
Duitsland staat nou niet bekend om zijn zonnige weer.quote:Wanneer is het gebruik van winterbanden in Duitsland verplicht?
Het is in Duitsland slechts verplicht winterbanden te hebben als er winterse weersomstandigheden zijn. Raadpleeg hiervoor het weerbericht. Als er geen winterse omstandigheden zijn, hebt u geen winterbanden nodig. Hebt u geen winterbanden? Blijf dan bij (verwachte) gladheid, ijzel of sneeuw thuis.
Wat zijn winterse omstandigheden?
Van winterse omstandigheden is in elk geval sprake bij sneeuw, ijs of gladheid. Er zijn nog geen rechterlijke uitspraken over welke weersomstandigheden dat nu precies zijn. We zullen de ontwikkelingen blijven volgen en u via onze site op de hoogte houden.
ANWB
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:13 schreef Gijsch het volgende:
Waar kun je dan nieuwe winterbanden inc. velgen en montage kopen voor 250 euro?
Ws goedkope banden welke net an op het randje goedgekeurd zijn als winterband?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:13 schreef Gijsch het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk 10" bandjes, 95/60/10 ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 10:13 schreef Gijsch het volgende:
nee joh, winterbandjes voor de brommertquote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef mikieu het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk 10" bandjes, 95/60/10 ofzo
net of ik jullie ga vertellen waar ze van de vrachtwagen zijn afgevallenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:13 schreef Gijsch het volgende:
ik hoop dat je wel gnoeg setjes banden meeneemt voor 1 weekendquote:Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
Voor mijn Saloon hoef ik tenminste geen winterbanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |