What the fuckquote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef wise het volgende:
de trend van 2010 stond in de metro, het zelfde met tand-tattoo;s
Trendverzinners, ik bedoel trendwatchers.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
What the fuck
Wie verzint die trends
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
What the fuck
Wie verzint die trends
Dat heet trendwatchers, onze zwakbegaafden hebben nog enig besef..quote:Op donderdag 17 december 2009 09:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat moeten haast wel de zwakbegaafden in onze samenleving zijn. Dat kan niet anders.
Metro dus, zegt genoeg over het niveau van die krantquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit:
Kimberley (22) op elfenoortjes.hyves.nl![]()
![]()
de rest:
[ afbeelding ]
Taqwacorequote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit:
Kimberley (22) op elfenoortjes.hyves.nl![]()
![]()
de rest:
[ afbeelding ]
Dat dus!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die zich zo laten mishandelen sporen niet helemaal.
serieus? Lijkt net of je aan het huilen bentquote:Op donderdag 17 december 2009 11:13 schreef PushyGurl het volgende:
dat oogsieraad vind ik wel kicken zo met die steentjes waar doen ze zoiets?
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die zich zo laten mishandelen sporen niet helemaal.
ja idd dat maakt het toch appart..laat ze maar denken ..komen de mensen naar je toe schouder klopje gaat het...hahahaha ja is best goed geluktquote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef wise het volgende:
[..]
serieus? Lijkt net of je aan het huilen bent
Misschien als ze van die mooie fluffyoortjes ala cosplay heeft.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef cYbErTiM het volgende:
zouden jullie een meisje met elfen-oortjes niet doen dan?
Gatverdamme!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Welke klapjosti heeft dit nu weer bedacht?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klacht: Elfen-oortjes![]()
![]()
Ja, maar het zit aan een lens vast, die je dus in je oog duwt. Zoals ik al zei, lijkt me niet echt prettig.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:39 schreef Acinonyx het volgende:
Dat oogsieraad snap ik dan weer niet helemaal. Het zit praktisch op je wang dus dan is het toch geen oogsieraad..
Nee, en ja er valt over smaak te twistenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:48 schreef Eenskijken het volgende:
elven oren zijn wel mooi, mits mooi gemaakt ofc.
Daar is niks mis meequote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef De_Logica het volgende:
Maar wat is er mis met dit dan?
[ afbeelding ]
Dit:
OP:
Komt nu misschien wel door Avatar ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:21 schreef Nemain het volgende:
Lord of the Rings was toch alweer een jaartje of wat terug, beetje late trend.
En compleet belachelijk, maar dat is overduidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |