quote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef BorusBulldog het volgende:
Dit is gewoon klagen om een topic te kunnen openen.
Net zoiets als zeggen ja ik wil zwemmen maar het is 25 graden buiten en het moet 24 graden zijn.
Ik hoop dat je ballen eraf vriezen als je die sneeuwpop maakt.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:48 schreef 8108139dpths het volgende:
Dat is toch -juist- leuk als het nog sneeuwt?
Hier ook, er lopen hier een beetje teveel honden rond, de laatste keer dat ik er een probeerde te maken, lagen er een heleboel drollen verborgen in de sneeuw..quote:Op donderdag 17 december 2009 08:47 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb er zin in om een sneeuwpop te gaan maken. Maar het is buiten koud, en het sneeuwt nog steeds.
Als de sneeuw ook maar eventjes stopt ben ik weg en ben ik bezig met een sneeuwpop te maken.
Klacht: sneeuwpop willen maken, maar slechte omstandigheden buiten.
Ik dacht dat ik serieus dat ik de enige was in Nederland die die conclusie zou maken deze ochtendquote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik heb het net geprobeerd maar de sneeuw plakt niet genoeg.
Het kan altijd ergerquote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Hier ook, er lopen hier een beetje teveel honden rond, de laatste keer dat ik er een probeerde te maken, lagen er een heleboel drollen verborgen in de sneeuw..
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Hier ook, er lopen hier een beetje teveel honden rond, de laatste keer dat ik er een probeerde te maken, lagen er een heleboel drollen verborgen in de sneeuw..
Gister had ik weer een kwaliteitstopic geopend maar die werd meteen vergrendeld.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef koningdavid het volgende:
TS, jouw topics zijn echt matig.
Die van jouw hadden gewoon wat sierlijke gothische stijlkringen, maar die van mij waren net krentenbollen..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het kan altijd ergerToen ik nog een klein jongetje was hadden we een enorme sneeuwbal gerold. Net op het moment dat we hem naar de sneeuwpop wilden rollen komt er een hond aangelopen en die zeikt zo de sneeuwbal onder
Kan er vijftien jaar later nog boos om worden
![]()
Frosty the Snowman is een echte baas. Eentje die niet met zich laat sollen.quote:
Maak je hem toch op het stationquote:Op donderdag 17 december 2009 14:14 schreef Apebeer het volgende:
Ik kan geen sneeuwpop maken want ik zit lekker al 2 uur op het station te wachten
Sterkte nog hehquote:Op donderdag 17 december 2009 14:14 schreef Apebeer het volgende:
Ik kan geen sneeuwpop maken want ik zit lekker al 2 uur op het station te wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |