Oh nee, ik woon heel dichtbij mijn stageadres. Dus het is wanneer het rustig is, maar 10 minuten met de fahrzeug en met drukte 12 minutenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Dus je loopt 10 minuten te klooien, iedereen rijdt op de weg alsof ze al dood zijn en NOG kom je op tijd op je stage?
Ben jij zo'n kneus die dan 2 uur eerder weggaat OMDAT ER EEN VLOK IS GESIGNALEERD!
QFT!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:30 schreef Salatrel het volgende:
(ik hou wel me hart vast voor de parkeerplaats bij mn werk.. er werken in dit bedrijf voornamelijk vrouwen)
Niet echt, gisteravond zonder winterbanden naar huis gereden, glibberen en glijden. Leuk, maar niet met 2 kleintjes in de auto....quote:Op donderdag 17 december 2009 08:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Winterbanden zijn zo overrated.
Dat is ook lastig als je 10 km/u rijdt..quote:Op donderdag 17 december 2009 08:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb geen winter banden mumumuwat een gejank zeg. Ik heb net 45 km op zomerbanden (205 breed) gereden en ben geen een keer weggegleden. Winterbanden zijn zo overrated.
60 jaquote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is ook lastig als je 10 km/u rijdt..
Hier op de Landesstraßen is het overal 100, maar ik vind je een stoere jongen als je dat haalt....quote:
Wat een onzin:quote:Op donderdag 17 december 2009 08:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Alsof Nederlandse winterbanden ook maar iets voorstellen
Wat gebruiken Nederlanders:
[ afbeelding ]
Finnen gebruiken:
[ afbeelding ]
Met spikes
Nee joh, is veel leuker om een parkeerterreintje op te zoeken waar je lekker sturen door de sneeuw met je zomerbandjesquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef r8ality het volgende:
Mensen die geen winterbanden monteren en vervolgens huilen als ze ergens tegenaan rijden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:57 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Hier op de Landesstraßen is het overal 100, maar ik vind je een stoere jongen als je dat haalt....
Dat kan ik met mijn winterbanden + RWD vehikel ook prima. Maar ik kan ook remmen op sneeuw, de gemiddelde zomerband niet...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nee joh, is veel leuker om een parkeerterreintje op te zoeken waar je lekker sturen door de sneeuw met je zomerbandjes![]()
Winterbanden helpen ook alleen maar bij kleine beetjes sneeuw
Gisteravond zag ik al een paar bezig op een groot parkeerterrein waar ik 2 jaar geleden door driftpogingen mijn auto totall heb gereden....voor de ogen van de politie.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn winterbanden + RWD vehikel ook prima. Maar ik kan ook remmen op sneeuw, de gemiddelde zomerband niet...
*Proest* mn koffie..quote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Gisteravond zag ik al een paar bezig op een groot parkeerterrein waar ik 2 jaar geleden door driftpogingen mijn auto totall heb gereden....voor de ogen van de politie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |