BRONquote:RIO DE JANEIRO - Een 2-jarige jongen is met zeker veertig naalden in zijn lichaam opgenomen in een ziekenhuis in de deelstaat Bahia in het oosten van Brazilië.
Zijn stiefvader heeft bekend dat hij de naalden in het lichaam van de jongen heeft gestoken. De politie stelde woensdag dat het kind slachtoffer van zwarte magie is geworden.
Volgens de politie had de 30-jarige Roberto Carlos Magalhaes op advies van zijn vriendin naalden in het lichaam van zijn stiefzoon gestoken.
Volgens de politie wilde Magalhaes ''met dit macabere ritueel'' wraak nemen op zijn vrouw met wie hij gebrouilleerd was geraakt.
Bekend
Magalhaes heeft zijn daad bekend. De jongen ligt op de afdeling intensieve zorg van het ziekenhuis. Artsen gaan proberen de meeste naalden te verwijderen.
Naalden in organen worden niet weggehaald, omdat daardoor meer schade aan het lichaam van de peuter zou kunnen ontstaan.
Ik vond het ook al een onduidelijk bericht , neemt niet weg dat die kerel ziek isquote:Op donderdag 17 december 2009 07:43 schreef Disana het volgende:
Wacht even hoor... het is zijn stiefzoon, dus is het dan het kind van zijn vriendin? De vriendin die hem deze mishandeling aanraadde? En dat om wraak te nemen op zijn vrouw?
Die vriendin is nog gekker als het haar kind is.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een onduidelijk bericht , neemt niet weg dat die kerel ziek is
zal mij niets verbazen als dat ook te maken heeft met "zwarte magie"quote:AMSTERDAM - Braziliaanse artsen hebben woensdag meer dan vijftig naalden aangetroffen in het lichaam van een 2-jarig jongetje uit het noorden van Brazilië.
© Inertia Stock
Het jongetje zal zo snel mogelijk worden geopereerd om de naalden te verwijderen.
De politie probeert intussen uit te zoeken hoe de naalden in het lichaam van de jongen terecht zijn gekomen.
De behandelend arts vermoedt dat de naalden een voor een in het lichaam zijn gestoken. De moeder van de jongen heeft aan de politie verklaard dat ze geen idee heeft hoe de naalden in haar zoon terecht zijn gekomen. Afgelopen zondag is de jongen naar het ziekenhuis gebracht.
Longen
Sommige naalden zitten in de longen van het kind en de doktoren wachten tot zijn ademhaling is verbeterd voordat ze gaan opereren.
Een aantal naalden zal in het lichaam van de jongen blijven zitten, omdat ze te dicht bij de lever zitten en opereren te riskant is.
Eens. Dat soort mensen verdienen toch de doodstraf of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vriendin is nog gekker als het haar kind is.
Het is het kind van zijn ex-vrouw. Waarom hij dat kind bij zich heeft is mij een raadsel, tenzij hij het kind geadopteerd heeft, toen hij met zijn ex-vrouw trouwde. Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:43 schreef Disana het volgende:
Wacht even hoor... het is zijn stiefzoon, dus is het dan het kind van zijn vriendin? De vriendin die hem deze mishandeling aanraadde? En dat om wraak te nemen op zijn vrouw?
Kinderen zijn altijd de dupe.. En dit is wel het ultieme voorbeeld.. Je ex-stiefkind een zeer pijnlijke dood willen laten sterven om je ex verdriet te doen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is het kind van zijn ex-vrouw. Waarom hij dat kind bij zich heeft is mij een raadsel, tenzij hij het kind geadopteerd heeft, toen hij met zijn ex-vrouw trouwde. Dat zou kunnen.
De daders zijn dus deze stiefvader met zijn vriendin. En niet de biologische moeder. Die heeft namelijk haar zoontje naar het ziekenhuis gebracht, omdat hij klaagde over onverklaarbare pijn.
quote:Braziliaanse peuter vol naalden buiten gevaar
Gepubliceerd: 30 december 2009 07:12 | Gewijzigd: 30 december 2009 07:12 ANP
Rio de Janeiro, 30 dec. Een twee jaar oude Braziliaanse peuter die 32 naalden in zijn lijf had, is na drie operaties buiten levensgevaar. ,,We denken dat het verhaal van dit jongetje een goed einde kent'', aldus chirurg Jose Siquiera vandaag.De stiefvader van het jongetje had de naalden op advies van zijn vriendin in het lijfje van het kind gestoken. De man wilde wraak nemen op zijn vrouw door middel van zwarte magie. Hij stak gedurende een maand de naalden twee tot drie maal per week in het lichaam van de peuter, die in slaap was gebracht met rode wijn.
Tijdens de derde operatie werden vier naalden weggehaald, die in de buurt van het ruggenmerg van het kind zaten. In totaal zijn 22 van de naalden verwijderd. De rest kan vooralsnog blijven zitten omdat ze geen gevaar lijken te vormen voor de gezondheid van de peuter.
De stiefvader en zijn vriendin zijn opgepakt, evenals de 'tovenares' die het ritueel overzag.
Gisteren op Globo:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |