abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 07:41:37 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_75715763
quote:
RIO DE JANEIRO - Een 2-jarige jongen is met zeker veertig naalden in zijn lichaam opgenomen in een ziekenhuis in de deelstaat Bahia in het oosten van Brazilië.

Zijn stiefvader heeft bekend dat hij de naalden in het lichaam van de jongen heeft gestoken. De politie stelde woensdag dat het kind slachtoffer van zwarte magie is geworden.

Volgens de politie had de 30-jarige Roberto Carlos Magalhaes op advies van zijn vriendin naalden in het lichaam van zijn stiefzoon gestoken.

Volgens de politie wilde Magalhaes ''met dit macabere ritueel'' wraak nemen op zijn vrouw met wie hij gebrouilleerd was geraakt.

Bekend

Magalhaes heeft zijn daad bekend. De jongen ligt op de afdeling intensieve zorg van het ziekenhuis. Artsen gaan proberen de meeste naalden te verwijderen.

Naalden in organen worden niet weggehaald, omdat daardoor meer schade aan het lichaam van de peuter zou kunnen ontstaan.
BRON

Wat een zieke vent zeg

Dat ze hem ook 40 keer steken , maar dan wel met dit :

Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 17 december 2009 @ 07:43:07 #2
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75715775
ik las het net... wat een zieke mensen toch in de wereld....
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 07:43:47 #3
137949 Disana
pi_75715781
Wacht even hoor... het is zijn stiefzoon, dus is het dan het kind van zijn vriendin? De vriendin die hem deze mishandeling aanraadde? En dat om wraak te nemen op zijn vrouw?
  donderdag 17 december 2009 @ 07:45:49 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_75715800
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:43 schreef Disana het volgende:
Wacht even hoor... het is zijn stiefzoon, dus is het dan het kind van zijn vriendin? De vriendin die hem deze mishandeling aanraadde? En dat om wraak te nemen op zijn vrouw?
Ik vond het ook al een onduidelijk bericht , neemt niet weg dat die kerel ziek is
Ik ben inmiddels overleden
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 07:46:27 #5
137949 Disana
pi_75715805
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:45 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik vond het ook al een onduidelijk bericht , neemt niet weg dat die kerel ziek is
Die vriendin is nog gekker als het haar kind is.
  donderdag 17 december 2009 @ 07:50:03 #6
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_75715848
trouwens... in nu.nl op 16dec. dit bericht
quote:
AMSTERDAM - Braziliaanse artsen hebben woensdag meer dan vijftig naalden aangetroffen in het lichaam van een 2-jarig jongetje uit het noorden van Brazilië.

© Inertia Stock
Het jongetje zal zo snel mogelijk worden geopereerd om de naalden te verwijderen.
De politie probeert intussen uit te zoeken hoe de naalden in het lichaam van de jongen terecht zijn gekomen.

De behandelend arts vermoedt dat de naalden een voor een in het lichaam zijn gestoken. De moeder van de jongen heeft aan de politie verklaard dat ze geen idee heeft hoe de naalden in haar zoon terecht zijn gekomen. Afgelopen zondag is de jongen naar het ziekenhuis gebracht.
Longen
Sommige naalden zitten in de longen van het kind en de doktoren wachten tot zijn ademhaling is verbeterd voordat ze gaan opereren.
Een aantal naalden zal in het lichaam van de jongen blijven zitten, omdat ze te dicht bij de lever zitten en opereren te riskant is.
zal mij niets verbazen als dat ook te maken heeft met "zwarte magie"
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_75715860
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Die vriendin is nog gekker als het haar kind is.
Eens. Dat soort mensen verdienen toch de doodstraf of ligt dat aan mij?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 17 december 2009 @ 07:58:31 #8
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_75715954
Leipa kniva ouwee!

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_75722729
Heren, u heeft zich vergist, die kerel is een acupuncturist :p

Ontopic: Kunnen we die gek en zijn vriendin ook ff met naalden doorboren! Maar dan wel met giftige! Of HIV-besmette naalden!
"The river keeps on flowing, but the banks are ever changing"
(Mostly Autumn - Evergreen)
  maandag 21 december 2009 @ 15:55:24 #10
3542 Gia
User under construction
pi_75883112
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:43 schreef Disana het volgende:
Het is het kind van zijn ex-vrouw. Waarom hij dat kind bij zich heeft is mij een raadsel, tenzij hij het kind geadopteerd heeft, toen hij met zijn ex-vrouw trouwde. Dat zou kunnen.

De daders zijn dus deze stiefvader met zijn vriendin. En niet de biologische moeder. Die heeft namelijk haar zoontje naar het ziekenhuis gebracht, omdat hij klaagde over onverklaarbare pijn.
pi_75888826
die stiefvader mag ook een hele lading naalden in zijn lichaam krijgen. dan kan hij voelen wat hij de peuter heeft aangedaan.
je hebt echt egstoorde mensen op deze wereld rondlopen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_75888956
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is het kind van zijn ex-vrouw. Waarom hij dat kind bij zich heeft is mij een raadsel, tenzij hij het kind geadopteerd heeft, toen hij met zijn ex-vrouw trouwde. Dat zou kunnen.

De daders zijn dus deze stiefvader met zijn vriendin. En niet de biologische moeder. Die heeft namelijk haar zoontje naar het ziekenhuis gebracht, omdat hij klaagde over onverklaarbare pijn.
Kinderen zijn altijd de dupe.. En dit is wel het ultieme voorbeeld.. Je ex-stiefkind een zeer pijnlijke dood willen laten sterven om je ex verdriet te doen.
pi_75889133
Voodoo 2.0: cut out the middle man/doll
pi_75892891
Stiefvader, dan weet ik weer genoeg.
Noem het generaliseren, het zal me wat, maar het zijn toch vaak die stiefmoeders en stiefvaders die niet normaal met hun niet-biologische kind om kunnen gaan.
En waarom zou je ook, als het niet je eigen vlees en bloed is.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 21 december 2009 @ 19:52:13 #15
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75892935
Dit likt me een soort van "macumba".
http://en.wikipedia.org/wiki/Macumba
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 30 december 2009 @ 09:48:16 #16
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_76211302
quote:
Braziliaanse peuter vol naalden buiten gevaar
Gepubliceerd: 30 december 2009 07:12 | Gewijzigd: 30 december 2009 07:12 ANP

Rio de Janeiro, 30 dec. Een twee jaar oude Braziliaanse peuter die 32 naalden in zijn lijf had, is na drie operaties buiten levensgevaar. ,,We denken dat het verhaal van dit jongetje een goed einde kent'', aldus chirurg Jose Siquiera vandaag.De stiefvader van het jongetje had de naalden op advies van zijn vriendin in het lijfje van het kind gestoken. De man wilde wraak nemen op zijn vrouw door middel van zwarte magie. Hij stak gedurende een maand de naalden twee tot drie maal per week in het lichaam van de peuter, die in slaap was gebracht met rode wijn.

Tijdens de derde operatie werden vier naalden weggehaald, die in de buurt van het ruggenmerg van het kind zaten. In totaal zijn 22 van de naalden verwijderd. De rest kan vooralsnog blijven zitten omdat ze geen gevaar lijken te vormen voor de gezondheid van de peuter.

De stiefvader en zijn vriendin zijn opgepakt, evenals de 'tovenares' die het ritueel overzag.
pi_76211668
Roberto Carlos! Trap tegen het ventiel.
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 10:56:49 #18
230491 Zith
pls tip
pi_76213052
Wat een emo's in dit topic weer zeg
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 31 december 2009 @ 12:32:48 #19
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76259192
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Zith het volgende:
Wat een emo's in dit topic weer zeg
Gisteren op Globo:

Artsen hebben dat deel van de naalden die een directe levensbedreiging vormden kunnen verwijderen.
Een groot deel van de naalden blijft in het lichaam, te gevaarlijk om nu te verwijderen en ze vormen geen direct levensgevaar.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')