Je werkt als gehandicapten-begeleider?quote:Op donderdag 17 december 2009 06:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
whehe kneus
Ik ben 28 en ben nu op mijn werk en zie hier buiten allemaal volwassenen sneeuwballen gooien en dikke pret hebben, dus waarom zou het niet kunnen?
Inderdaad, mensen maken zichzelf vaak onnodig ouder dan ze zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 05:46 schreef Beach het volgende:
Van mij mag je dit ook doen als je ouder bent hoor.
hahaha mongol aanstuur hoofdquote:Op donderdag 17 december 2009 06:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je werkt als gehandicapten-begeleider?
Eens. Straks maar kijken hoe mensen op hun bek vallen.quote:Op donderdag 17 december 2009 05:45 schreef AryaMehr het volgende:
zodat ik nu met mijn vrienden naar buiten kon gaan om met sneeuw te spelen. Sneeuwballen op elkaar/voorbijgangers/auto's gooien, sneeuwpoppen bouwen en al die sneeuwballengevechten op school.
Klacht: ouder worden.![]()
Dit.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef marcel-o het volgende:
k denk, dit wordt een breezer topic.
maar nee hoor
Geweldig karakterquote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef marcel-o het volgende:
k wou dat ik jonger was
[ afbeelding ]
ach, lekker met je afdeling en de baas in pak sneeuwballen gevecht houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 05:45 schreef AryaMehr het volgende:
zodat ik nu met mijn vrienden naar buiten kon gaan om met sneeuw te spelen. Sneeuwballen op elkaar/voorbijgangers/auto's gooien, sneeuwpoppen bouwen en al die sneeuwballengevechten op school.
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 05:45 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou er iets anders mee doen dan sneeuwballen gooien..quote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef marcel-o het volgende:
k wou dat ik jonger was
[ afbeelding ]
zij doet vast mee sneeuwballen gooien
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef wise het volgende:
[..]
ach, lekker met je afdeling en de baas in pak sneeuwballen gevecht houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|