Zeg dat dan gewoon, 't op de spits drijven en op 't laatste moment afzeggen is lafjesquote:
ik heb zitten edittenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, 't op de spits drijven en op 't laatste moment afzeggen is lafjes.
mogguh, sneeuw, en koffie
![]()
Ik heb niet eens een creditcard.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Een Coostopic!!!
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn creditcard was gestolen en ik berooid was.
Goed dat je het zegt want dan kan ik het toch nog lezen. Ik zou zelf ook zo'n laffe hond zijn dus goed gedaan ofzo! Later worden we hier vanzelf op afgerekend of misschien wel niet. Nou, mooi! Iedereen blij. Flexibel!quote:
Fann kan dromen uitleggen of ze doet iig heel goed alsof maar dit is een angst, dat voel ik zelfs hier.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
En..ga je nu een.. andere... aanschaffen...of ben je er nog niet uit.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
Een Coostopic!!!
Volgens mij verwerkt je brein dingen maar het lost niks op. Daarom lopen dingen dan ook altijd warrig door elkaar heen. Als ik me zorgen maak om mijn moeder bijvoorbeeld dan gaat ze in mijn dromen altijd dood. Eigenlijk gaat iedereen altijd dood in mijn dromen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
En..ga je nu een.. andere... aanschaffen...of ben je er nog niet uit.
Toch gek he, hoe het menselijk brein in dromen oplossingen zoekt...
Komt goed .
Dat heb ik ook altijd, iedereen gaat dood, ..weet ik veel wat dat betekend...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij verwerkt je brein dingen maar het lost niks op. Daarom lopen dingen dan ook altijd warrig door elkaar heen. Als ik me zorgen maak om mijn moeder bijvoorbeeld dan gaat ze in mijn dromen altijd dood. Eigenlijk gaat iedereen altijd dood in mijn dromen.Ik ga eens hulp zoeken ofzo.
![]()
Maar het lost niks op behalve dat ik heel vaak huilend wakker word. Gelijk sfeer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |