Hoe heet-ie?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:36 schreef Coos het volgende:
Dus ik ga effe m'n goudvis laten schijten.
Weet je wat dat kost?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:39 schreef Gert het volgende:
gewoon naar een ander zonnestelsel kunnen verkassen
Joh, 't is vacuüm, out there! Dus je geeft één keer gas en klaar, want wrijving is er niet dus je remp niet af!quote:
Ik vond de lente leukerquote:Op donderdag 17 december 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Zie PI.
Ik had zo een toffe zomer!
Ook dankzij Coos, trusten Coos.
De sneeuw begon hier gisteravond al te vallen en in Friesland wordt afgeraden de weg op te gaan omdat daar sneeuwduinen van anderhalve meter liggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:48 schreef Dementor het volgende:
De ellende begint nu al.. http://www.nu.nl/binnenland/2145976/problemen-weg-sneeuwval.html
Oja Tobi krijgt straks ook voor het eerst met sneeuw te maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:50 schreef Disana het volgende:
[..]
De sneeuw begon hier gisteravond al te vallen en in Friesland wordt afgeraden de weg op te gaan omdat daar sneeuwduinen van anderhalve meter liggen.
Voor poes Safaa is dit de eerste sneeuw en ze heeft er geen problemen mee.
Ik hoop dat je erbij bent, die verbazing en dan die grote sprongenquote:Op donderdag 17 december 2009 06:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja Tobi krijgt straks ook voor het eerst met sneeuw te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |