Ik vat je vraag niet helemaal. HD op deze tv is altijd mooier dan "gewoon" beeld.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef Tim21 het volgende:
Is dit die tv waarbij het verschil tussen voetbal in HD en gewoon zo enorm groot is?
1 HDMI poort en een standaard toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Samsung LCD TV LW32A33W
LCD-Televisie - 16:9 - 32 inch Beeldschermgrootte - HD ready
Gaat weg wegens verhuizing.
[ afbeelding ]
Vraagprijs 250 euro
Ja er zit 1 HDMI poort op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:29 schreef Plasterk het volgende:
[..]
1 HDMI poort en een standaard toch?
hebben we een deal?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja er zit 1 HDMI poort op.
2x scart
1x DVI
1x zo'n andere pc ingang.
okquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor hoeveel? 155? Nee dan nog niet
Nee nog niet. Ik zal vanmiddag eens actief zijn en hem eens op marktplaats zetten. Daar staat hij namelijk nog niet op.quote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Plasterk het volgende:
al verkocht?
Mijn bod staat nog steeds?quote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik zal vanmiddag eens actief zijn en hem eens op marktplaats zetten. Daar staat hij namelijk nog niet op.
Zit een standaard onder.quote:Op maandag 28 december 2009 21:40 schreef peejdorie het volgende:
zit er een standaard onder of moet ie aan de muur hangen?
Heb al een bod van 200 euro via de PM gekregen en die was net wat eerder dan jouquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:03 schreef peejdorie het volgende:
200,-
Tuurlijk, zou ik ook proberen....quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb al een bod van 200 euro via de PM gekregen en die was net wat eerder dan jouDus dan zou je iets hoger moeten gaan zitten.
Gast, ik vertel hier geen onzin. Als je het niet geloofd dan wil ik die betreffende user best vragen om zijn/haar bod hier ook even uit te brengen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:29 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Tuurlijk, zou ik ook proberen....'t begint hier steeds meer op marktplaats te lijken.
Via de PM op Fok niet via MPquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
En alsof iemand van MP op komt dagen
Goh... Dat had ik nou echt niet verwacht...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar weer een kick omdat de user via de PM opeens niets meer laat horen.
Dus als er iemand nog interesse heeft!
Oke. Als morgen avond niet hoger geboden is mag je hem voor die prijs op komen halen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Goh... Dat had ik nou echt niet verwacht...
Nou ja m'n bod van 185 staat nog...
Hij denkt echt dat hij er nog meer geld voor kan krijgenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:21 schreef Dengaman het volgende:
Heb je nu al 2 pm's gestuurd maar krijg ik ook nog eens antwoord op de vraag wanneer ik 'm kan halen?
Terwijl we er via de PM al helemaal uit waren... Hij zou me alleen nog zeggen wanneer en waar ik 'm precies op zou kunnen halen...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:46 schreef sc00p het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat hij er nog meer geld voor kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |