quote:
Begrijpen is voor homo'squote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef Lonker het volgende:
Maar het is niet mijn schuld jongens,, begrijp dat nou
Jij! PM eens terugquote:
als het niet jouw schuld is, en als je er geen invloed op hebt, waarom open je dan een topic?!?!?!?!?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef Lonker het volgende:
Maar het is niet mijn schuld jongens,, begrijp dat nou
EENSCHquote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef gniffie het volgende:
geen persoonljike gerichte excuses in de op is een no go voor mij
Lieve gniffie.... het spijt me zooo ergquote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef gniffie het volgende:
quote:
DAT JA!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef gniffie het volgende:
das niet in de OPquote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef Lonker het volgende:
[..]
Lieve gniffie.... het spijt me zooo erg![]()
Lonker
quote:
Nee,, want mag nie van Danny, afgelast goed idee lonkerquote:Op woensdag 16 december 2009 23:23 schreef gniffie het volgende:
en laat door fiets regelen dat die excuses in een nieuwsbericht op de FP komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZIE SIGOp dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:30 schreef Lonker het volgende:
Om het goed te maken mogen jullie allemaal een xbox 360 spel !ik heb al een xbox spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZIE SIG
anders steek je gewoon even je tong erin
liedje is afgelopen , heb je nog wat lekkers voor mequote:
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
liedje is afgelopen , heb je nog wat lekkers voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |