Zolang het eerlijk is, is het toch geen probleem?quote:
vaarwelquote:
Tot de volgende weltrusten postquote:
nja, ik kan het zelf niet, wil het te perfectquote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zolang het eerlijk is, is het toch geen probleem?![]()
Ik loop al vanaf m'n zestiende te tobben wat ik nou zou maken.
*doet net of ie verbaasd kijkt*quote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik kan het zelf niet, wil het te perfect
maar weet wel wat ik wil
en ik wil zoooo veel
Je kan toch een concept maken, en dat laten verbeteren door een pro.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik kan het zelf niet, wil het te perfect
maar weet wel wat ik wil
en ik wil zoooo veel
nee, ik gun ze wel enige artistieke vrijheidquote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef RaXz het volgende:
[..]
Je kan toch een concept maken, en dat laten verbeteren door een pro.
quote:
Kan ook met een concept.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik gun ze wel enige artistieke vrijheid
Het is niet verkeerd om veel te willen, als je maar oppast niet teveel tegelijk te willenquote:
Amen, straks krijg je spijt.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Het is niet verkeerd om veel te willen, als je maar oppast niet teveel tegelijk te willen
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
Even wat frustratie kwijt! AAARRRGGGHHH ^@$#%^@$%&^#$%^#$%^#$%![]()
![]()
Omdat ik het kwijt moet en omdat het kan.quote:
haha wat is er dan allemaal gebeurt?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, en nu chocola en een foute film![]()
Máár ik heb wel een wake-up light gekregen van mijn stomste ex
is dat gelijk je leukste exquote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, en nu chocola en een foute film![]()
Máár ik heb wel een wake-up light gekregen van mijn stomste ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |