Gaat er vannacht dan nog meer vallen?quote:
Om half zeven sneeuwde het best goed, ik zat net op de fiets om drop voor mijn keel te halenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Het sneeuwt heel lichtjes op het moment.
quote:Sneeuw en gladheid!
Vandaag
Voor het eerst dit seizoen bleven de temperaturen overal in Limburg en de hele dag onder nul, waarmee de eerste ijsdag van deze winter een feit is. De maxima lagen rond -1. Af en toe scheen de zon, maar er trokken ook wolkenvelden over waaruit plaatselijk wat sneeuw viel.
Vanavond blijft er kans op sneeuw en gladheid. De temperaturen liggen tussen -1 en -3 graden en er is weinig wind, zwak (1-2) uit zuid tot zuidoost.
Donderdag
Vannacht is er vrij veel bewolking en er zijn maar enkele opklaringen. Het sneeuwt nog tijdelijk met als gevolg lokale gladheid. Er kan een paar centimeter sneeuw vallen. De wind is zwak (1-2) uit Z tot ZO. Het vriest, afhankelijk van de duur van de opklaringen, licht tot matig met minima van -2 tot -5 graden.
Morgen is er vrij veel bewolking, plaatselijk sneeuwt het nog enige tijd. Later breekt de zon ook af en toe door en het wordt overwegend droog. De wind is zwak tot matig (2-3) uit het ZO. Het vriest de hele dag licht met middagtemperaturen rond -1 graad.
Verdere vooruitzichten
Vrijdag zijn er zonnige perioden afgewisseld door wolkenvelden. Hoewel het grotendeels droog is, kan er tijdelijk nog lichte sneeuw vallen. Het vriest de hele dag licht tot matig. Minima rond min 6 graden en maxima rond -2 graden.
Zaterdag, zondag en maandag is er een afwisseling van bewolkte perioden en nu en dan zon. De kans op sneeuw is vrij groot. Overdag komt de temperatuur dicht bij het vriespunt en ‘s nachts vriest het licht tot matig met minima van -4 tot -7 graden. Begin volgende week wordt het kwakkelig winterweer met af en toe sneeuw of regen en lichte vorst in de nacht, overdag komt de temperatuur iets boven nul.
L1 vind ik niet echt betrouwbaarquote:
Nee L1 is niet echt betrouwbaar, net zoals alle andere weerberichten, maar als komt wat ze zeggen, valt vannacht niet heel veel, maar morgen wel. Hmm, tbh, is het een weekje te vroeg.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:43 schreef Seam het volgende:
[..]
L1 vind ik niet echt betrouwbaarMaar we zullen zien wat het gaat worden, ik blijf morgen waarschijnlijk toch bijna de hele dag thuis.
Verschilt dit qua leeftijd ookquote:Op woensdag 16 december 2009 22:48 schreef Sjeen het volgende:Donderdags studenten, zaterdags inboorlingen
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:52 schreef Sjeen het volgende:
Ja, studenten vooral in de range 17-25, in weekend gaat alles op stap... Dus kom je afhankelijk van waar je heengaat, jeugd, twintigers, dertigers en ouder tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |