Joa Carnaval keump al weer lekker kortbij hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[ afbeelding ]
Us sjoen Mestreech, wat bin iech miech alweer aon ut verheuge dat de carnaval draon keump
14-15-16 Februariquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef vosss het volgende:
Hoe laat is carnaval eik dit jaar?
=edit=
Ik bedoel wanneer
Kumulus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:16 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand van jullie misschien goede ervaring met een muziekschool in Maastricht? Ik wil namelijk wat zanglessen nemen, maar kan op internet niet echt veel vinden (ook geen ervaringen)
ik heb een hele goeie voor je.. ze zit wel in borgharen, maar het is de moeite zeker waard! ik raad muziekschool af, die houden zich meestal aan een syllabus en dat wil je niet..quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:16 schreef Seam het volgende:
Heeft iemand van jullie misschien goede ervaring met een muziekschool in Maastricht? Ik wil namelijk wat zanglessen nemen, maar kan op internet niet echt veel vinden (ook geen ervaringen)
Daar heb ik hier mijn commentaar al over gegeven: Burgemeester Leers van Maastricht stapt opquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:38 schreef jordysjeng het volgende:
Wat vinden we van het aftreden van Gerd Leers als Burgemeester? Persoonlijk vind ik het echt jammer. Hij heeft meer goede dingen dan slechte dingen gedaan.
Nou. Als het goed is, ligt die nu op de Grote Gracht ergens. En hij zou er al moeten zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:29 schreef DeeCruise het volgende:
Sjengen!
Aangezien de kerst en oud op nieuw ondertussen toch al behoorlijk achter ons liggen lijkt het me tijd om het onderwerp Carnaval aan te snijden. Ik heb dan ook direct al een vraag:
Iemand enig idee of en waar de Roej neus er al is?
[ afbeelding ]
Ben er van de week al geweest, op de Grote Gracht idd, zelfde plek als vorig jaar. Panhuys heeft trouwens nu ook een aparte zaak op de Hoenderstraat waar vroeger Maxwell lag. Daar hadden ze wel roodkapje voor kinderenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:47 schreef jordysjeng het volgende:
[..]
Nou. Als het goed is, ligt die nu op de Grote Gracht ergens. En hij zou er al moeten zijn.
Ah chill, dus ze zitten in die oude meubelzaak?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben er van de week al geweest, op de Grote Gracht idd, zelfde plek als vorig jaar. Panhuys heeft trouwens nu ook een aparte zaak op de Hoenderstraat waar vroeger Maxwell lag. Daar hadden ze wel roodkapje voor kinderen
Helath center heeft alleen jaarabbonementen jammer genoeg.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Sjeen het volgende:
Sportstudio Silver op Daalhof
Health Center in Amby
Beide positieve ervaring mee, zij het al een aantal jaren geleden...
Hahaha, jij als ervaren Rusland fietser bent wel wat anders gewendquote:Op zondag 24 januari 2010 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Gewoon buiten fietsen. Kan prima.
Werk toch al een behoorlijke tijd niet meer bij Derlon, ik neem aan dat je daar op doelde. Zit nu bij Microsoft, en heb 9 dagen vrij in die periode, dus zal niet veel meer langs te komen zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef Sjeen het volgende:
Moet je weer werken dit jaar? Misschien dat ik langs kom dan
Ik dacht dat je bij Falstaf stond met carnavalquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Werk toch al een behoorlijke tijd niet meer bij Derlon, ik neem aan dat je daar op doelde. Zit nu bij Microsoft, en heb 9 dagen vrij in die periode, dus zal niet veel meer langs te komen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |