Ja heel druk zal het idd niet zijn. Mss sluiten de winkels eerder.quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat het druk is in de stad vandaag!
Rijden er eigenlijk wel bussen?
T valt best hard nu he
Vanmorgen (10:30) geen bus gezien rond rond Wittevrouweveld, Heugem en Randwyck. Kon zelf ook niet harder dan 40 rijden op de A2, een grote ijsbaan.quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat het druk is in de stad vandaag!
Rijden er eigenlijk wel bussen?
T valt best hard nu he
Zo heel jammer vind ik het niet. Ik moet zo naar de tandarts, voor het eerst met de auto rijden in de sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 09:44 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren in Luik en Kanne geweest, was erg leuk zo met de sneeuw
Vanmorgen naar werk ging prima, geen last gehad van gladheid. Wel jammer dat er vannacht niets meer bijgevallen is
Gaat echt wel mee vallen hoor, doorgaande wegen zijn inmiddels wel sneeuwvrijquote:Op maandag 21 december 2009 11:59 schreef jordysjeng het volgende:
[..]
Zo heel jammer vind ik het niet. Ik moet zo naar de tandarts, voor het eerst met de auto rijden in de sneeuw, dat wordt nog eens wat
Klopt. Maar die tussenweggetjes totaal nietquote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gaat echt wel mee vallen hoor, doorgaande wegen zijn inmiddels wel sneeuwvrij
Oei, pijn gedaan?quote:Op maandag 21 december 2009 16:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Sommige binnenwegen zijn inderdaad spekglad. Dat heb ik gemerkt., op de Bergweg. de sneeuw van dichtbij bekeken.
Ow das wel zonde!quote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Pijn valt hardstikke mee. Alleen 2 gaatjes in m'n regenbroek en een handschoen kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |