quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, geen restaurant maar een kantoor?
vanwege La Place bij de V&D misschien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Bij Mise en place denk ik meteen aan restaurants.
Geen idee waarom
had m ook al gevondenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
http://www.mise-en-place.be/
Nee, zie je wel
Ja daar was ik ook al achterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:24 schreef numero_uno het volgende:
[..]
had m ook al gevonden
Maar nee het is dit: http://www.miseenplace.eu/
sst sluikreclamequote:
quote:
Maastricht 6# Sneeuw!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik hou altijd liever stil waar ik werk
quote:
Het enige wat ik daarvan ken is het volgende bocht:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Gezicht het volgende:
Wist niet dat deze bestond.
Ik woon zo'n 10 kilometer boven Maastricht in het mooie Elsloo.
Dan kom ik regelmatig bij je langs met gele papiertjes voor je clienten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik studeer niet, ik werk gewoon.
Als secretaresse.
En bingo
Really?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan kom ik regelmatig bij je langs met gele papiertjes voor je clienten.
met een zwarte pet op met oranje lettersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Really?
Als deurwaarder of als postbode?
Er tussen in, ik leg het van binnen in de brievenbus (als ik tenminste geen contactstukken heb).quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:Ben jij dr zo ene die twee keer belt en dan alles in de gang neer kwakt of meld je je altijd netjes ?
Of gewoon je zin beginnen met 'Oh oh' Dan denken ze dat je het knopje niet kunt vinden ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:en ik heb vrij vandaag en ik zit op zolder, maar ik ben wel degene die de bel beantwoord door de intercom, zal ik nu tegen elke postbode die komt roepen dat ik oh oh ben?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:00 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Of gewoon je zin beginnen met 'Oh oh' Dan denken ze dat je het knopje niet kunt vinden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |