ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kantquote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het mooiste land van Europa qua natuur (natuur in alle verschijningen)
Ik zeg ook niet dat iedereen het zou moeten doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is ook "elitair". Op die manier stoken kán niet, voor... hoeveel huishoudens hebben we in Nederland, 7 miljoen of zo?
Als je eens een varken wilt zien die spagaat doet ,raak je erheen....quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kant
Het voor ons leuke (kijkje terug in de tijd) gaat er ook snel af. Het land moderniseert als een dolle.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ben er nog nooit geweest. trekt me niet als vakantieland. maar ms onwetendheid van mijn kant
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
eerts hadden we treevenge van killerkerstbomen en nu bomen die terugfikken
Men noemt zaken al snel elitair om er vooral zelf niet aan te hoeven deelnemen of zich er voor in te spannen, soort van artificiële gemoedsrust denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is niets meer elitair dan paardrijden, zeilen, uit eten of op vakantie gaan.
Het is gewoon een manier om je huis warm te krijgen.
Nee, in die zin is het dus elitair.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen het zou moeten doen.
Liever niet zelfs.
Ach dat spul is toch al verkocht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, in die zin is het dus elitair.
Een gezelligheids-open haard met af en toe een blokje erop kan prima, maar om vele miljoenen Nederlandse huishoudens warm te houden zuigen we alles onder Slochteren wel leeg.
nah dat heb ik hier al eens op foto gezienquote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je eens een varken wilt zien die spagaat doet ,raak je erheen....
ik ben weleens gevraagd mee te gaan, mar dan naar grote steden en dat zal ws niet veel anders zijn dan hier gok ik?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het voor ons leuke (kijkje terug in de tijd) gaat er ook snel af. Het land moderniseert als een dolle.
Ja, da's wel weer logisch.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef hondjes het volgende:
In Spanje moet je wel, want in de bergen heb je geen gas, maar wel veel afvalhout, dus iedereen stookt..
Niet in de steden hoor, maar op platteland wel...
Zou het echt niet kunnen met hout? Ik heb geen idee hoe snel je een bos weer kan laten groeien als het echt zou moeten. Als je twee bomen per huishouden per winter opstookt is het veel. Je hebt dus 14 miljoen bomen nodig. Als die er 40 jaar over doen om groot te worden, dan spreek je over 560 miljoen bomen. Nederland zou dat zelf vast niet op kunnen brengen voor de eigen bevolking, maar er zijn landen waar ruimte genoeg is?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, in die zin is het dus elitair.
Een gezelligheids-open haard met af en toe een blokje erop kan prima, maar om vele miljoenen Nederlandse huishoudens warm te houden zuigen we alles onder Slochteren wel leeg.
Transport, loonkosten etc?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou het echt niet kunnen met hout? Ik heb geen idee hoe snel je een bos weer kan laten groeien als het echt zou moeten. Als je twee bomen per huishouden per winter opstookt is het veel. Je hebt dus 14 miljoen bomen nodig. Als die er 40 jaar over doen om groot te worden, dan spreek je over 560 miljoen bomen. Nederland zou dat zelf vast niet op kunnen brengen voor de eigen bevolking, maar er zijn landen waar ruimte genoeg is?
Joh, transport kost geen drol. Men importeert nu ook al brandhout uit Oostbloklanden en ook je kozijnen komen veelal van overzee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |