abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75704407
Leuk hoor, en ik ben er per definitie slecht is.
Maar waarom woorden die niemand kent. Dat is toch geen onderdeel van de Nederlandse taal meer.
De taal wordt onderhouden door de mensen. Gebruiken mensen een woord niet, dan bestaat het niet.

Klacht: Elitair groot dictee.
Klacht 2: Ik heb vast een hoop spelfouten gemaakt die jullie gaan aanwijzen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_75704451
Niet terugplaatsen @admin
  woensdag 16 december 2009 @ 21:08:50 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_75704531
Ik heb nog geen woord gehoord dat ik niet ken. Misschien ligt het aan jouw algemene ontwikkeling, kijk je teveel campingzenders ofzo
pi_75704541
Ach, het dictee van dit jaar is wel grappig om te horen, doch met de spellingsverkrachtingen van een aantal jaren geleden ben ik niet meer geheel zeker van de juiste schrijfwijze van diverse woorden.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_75705163
Kunnen we straks zeker weer sms'en wie de winnaar is
pi_75705283
wat un saai topic
draken zijn tof!!
  woensdag 16 december 2009 @ 21:25:21 #7
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75705284
Plasterk kan wel lachen, maar hij hoeft het zelf niet allemaal op te schrijven.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75705815
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:25 schreef Dragonsfan13 het volgende:
wat un saai topic
+1
Huh?
  woensdag 16 december 2009 @ 21:36:43 #9
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_75705849
Ik heb 'm gemist dit jaar
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_75706950
Oei, 30 fout. De meeste ook wel terecht. Maar dan:

eau de cologne + fles = eau-de-colognefles (met streepjes), maar
Tweede Kamer + lid = Tweede Kamerlid (met een spatie)

Welke klaphark heeft dat nou weer bedacht?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2009 23:12:34 (Net andersom) ]
pi_75708096
26!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 16 december 2009 @ 22:40:41 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_75708855
quote:
Carrière

Het mistte zo, dat ik de afslag miste; die zin liet mij kennismaken met het dictee, waardoor ik stante pede van school af wilde, vanwege te veel voor-de-gek-houderij, al kende ik alle jaartallen van Krimoorlog tot Bokseropstand.

Spellen was een ambigue zaak: in automatischepiloottoestand lukte het me vanzelf, maar zodra ik erover nadacht, weifelde ik of gênant zo’n fransozendakje had of niet; ja al die pietje-preciezerige accenten vond ik stupide, maar het gedoe met dat al of niet aaneenschrijven nog wel het stupiedst.

Voortijdige schoolverlaters zijn dappere dodo’s op weg naar Bommelskonten; maar uiteindelijk raakte ik toch nog keurig netjes getrouwd, met een baan onder de balkenendenorm maar wel dicht daarbij, en met collegaatjes die ervan uitgaan dat ik geen cultuurbarbaar ben; ik ben tenslotte Tweede Kamerlid.

Dat fraaie traktement is meegenomen, want mijn eega is een funshopper; niet zo’n barbiepop die alle braderieëën afstruint waar Jan en alleman wel een paar eurootjes kan stukslaan, maar een cliënte van pico bello etablissementen.

Tweemaal �s weeks gaat ze een dagje statten, waarbij ze als een kenau in exprestempo alle jezusfreaks die de Heer en Zijn werken prijzen omverloopt, diverse rollatorrijpe oudjes meesleurend die aan het nordicwalken zijn, en dat alleen omdat ze een nieuw eau de toiletteje heeft gespot.

Zwaarbeladen keert ze huiswaarts, sprenkelt eau de cologne uit de eau-de-colognefles en begint op internet eBay af te schuimen voor een zo goed als nieuw Blu-rayspelertje.

Als manlief ben ik de financiële kop-van-jut, al kent haar koopdrift één pluspunt: jaarlijks kunnen we voor een extra vakantietje eropuit gaan van het geld dat onze koters met haar luxevoorwerpen op de vrijmarkt terugverdienen.

Mijn huwelijk mag direct uit Dantes Hel komen, die schooldag waarop het dictee me ging tegenstaan, was wel het grootste debacle van mijn leven, want als ik toentertijd beter had leren spellen, was ik allang politicus af en nu een wat minder gedweeë geldschieter.
Wat een woorden en spelling
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')