Inderdaad. Vreemd want zeker bij dit soort lage bedragen is de verhouding normaal gesproken vele malen lager.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Als dat het enige loon is dat je verdient, dan wordt er geen rekening gehouden met heffingskortingen. Het is namelijk 33,37% (dan klopt het sowieso niet helemaal, maar vooruit)
Is, uit mijn hoofd, niet verplicht om op een loonstrook te vermeldenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Dennis101 het volgende:
Er staat ergens op je loonstrookje een 0 of een 1, bij staat dat onder het kopje 'loonheffingskorting', 1 is aan, 0 is uit.
Volgens mij ook niet inderdaad, had er voor de volledigheid 'als het goed is' bij kunnen zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Is, uit mijn hoofd, niet verplicht om op een loonstrook te vermelden
week beloning. LH/LB zie ik niet staan.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef sanger het volgende:
Is het maand, week of 4-weken verloning? En hoeveel bedraagt het Loon LH/LB?
Loon loonheffingenof e.d. Moet op de strook staan, dat is namelijk de grondslag voor het berekenen van de in te houden loonbelasting.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef fokvragen het volgende:
[..]
week beloning. LH/LB zie ik niet staan.
Dat staat toch niet onder cumulatieven neem ik aan...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Loon loonheffingenof e.d. Moet op de strook staan, dat is namelijk de grondslag voor het berekenen van de in te houden loonbelasting.
Ik heb het in de tabel ook nagekeken en inderdaad is de inhouding van ¤ 58,44 zonder loonheffingskorting.
Nope, op de strook zelfquote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Dat staat toch niet onder cumulatieven neem ik aan...
Die heb ik ingevuld vandaar dat ik het nu ook zo vreemd vindt.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef sanger het volgende:
Heb je een opgaaf werknemersgegevens voor de loonheffingskorting ingevuld voor je werkgever? Zo niet dan is het terecht dat er geen loonheffingskorting is toegepast, al had er dan volgens anoniementarief ingehouden moeten worden.
Heb je ook het goede kruisje aangevinkt? Kijk voor de zekerheid even op je kopiequote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Die heb ik ingevuld vandaar dat ik het nu ook zo vreemd vindt.
Kan dit bij de volgende betaling recht gezet worden?
Afhankelijk van of je er tegen die tijd recht op heb om terug te krijgen, ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef fokvragen het volgende:
Ik heb geen kopie gekregen maar weet zeker dat ik het kruisje goed heb gezet, hij vroeg zelfs nog "tot wanneer werk je bij het andere bedrijf?" Waarop ik zei: "precies totdat ik bij jullie begin" en toen zei hij "dan komt dat mooi uit betreffende de loonheffing"
Stel het kan niet terug gedraaid worden, krijg ik het dan aan het einde van het jaar met de definitieve beschikking terug?
In principe 0.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:11 schreef fokvragen het volgende:
Hoeveel % moet ik er trouwens vanaf halen bij 175,11 euro?
Dan weet ik even waar ik recht op had/heb.
Dan moet je in de tabel kijken (witte weektabel): ¤ 14,65.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:11 schreef fokvragen het volgende:
Hoeveel % moet ik er trouwens vanaf halen bij 175,11 euro?
Dan weet ik even waar ik recht op had/heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |