idd H2SO4 is toch puur een vloeistofquote:
foei banaantelefoonquote:
gelukkigquote:
Snel editten hequote:foto Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gelukkig
okay volgende vraag koningswater HCl en HNO3 in verhouding 3:1 (geloof ik) is oranje waarom?
je weet dat dat in een keer mag?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef BanaanTelefoon het volgende:
H2SO4(l) + H2O(l) --> HSO4-(aq) + H3O+(aq)
HSO4-(l) <--> SO42-(aq) + H3O+(aq)
zie post 1quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je weet dat dat in een keer mag?
En gewoon buffers dan?quote:
Ja verhouding 3:4 is een TVquote:
Ja, maar zo lijkt het ingewikkelder. Dit is ONZ.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je weet dat dat in een keer mag?
okay om het ingewikkelder te maken vertel maar welke orbitalen er hoe bevolkt worden in SO42-quote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Ja, maar zo lijkt het ingewikkelder. Dit is ONZ.
hint: http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/j100060a015 ze bestaan nietquote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
okay om het ingewikkelder te maken vertel maar welke orbitalen er hoe bevolkt worden in SO42-
Die bestaan niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
okay om het ingewikkelder te maken vertel maar welke orbitalen er hoe bevolkt worden in SO42-
Ac- is uit de boze!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
HAc vond ik altijd wel een mooie wat Ac- Azijn-
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ac- is uit de boze!!
Het is: CH3COO-
Dit hoort alleen toegankelijk te zijn voor mensen met een oudere layout dan Fok!silver
aq hier komt van water hoor, maar waar slaat het opquote:foto Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
aq is het achtervoegsel van domeinnamen in Antarctica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop