Whaaaahahahahaaaaquote:
Dit was een dikke vette TOElachen ipv UITlachen, trust me!quote:
Hoe had jij dat geschreven dan? Met sch?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, hoe moet ik nou weten hoe je Bommelskonten schrijft????????????
IK WEETS NIETquote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen paniek, adem in, adem uit.
Je gaat helemaal uit je plaat om iets dat aardig bedoeld is
Kan het me wel een beetje voorstellen heur... Maar wanneer willen ze die cadeautjes geven dan als je niets hebt afgesproken met ze met Kerst?
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was een dikke vette TOElachen ipv UITlachen, trust me!
Eén of twee Lushjes als ze een bad heeft ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK WEETS NIET
Denk zaterdag ofzoAAAAARG.
Greys, wtf moet ik kopenen dan wel iets "kleins" dus geen 10 euro ofzo.
Zij houdt van lush, maar das weer stervens duur
Zonder N op t eind, ik had daar ook nog NOOIT van gehoord , ik kon niet eens verstaan wat ze zeiden/.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was een dikke vette TOElachen ipv UITlachen, trust me!
[..]
Hoe had jij dat geschreven dan? Met sch?
Ik weet niet eens wat het is, maar het staat er zoals het klinkt wel eigenlijk
Heb je je toffe lijst opgeslagen als bladwijzer ofzo, dat je hem weer terug kunt vinden morgen?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even koffie drinken met paps, tot later!![]()
[..]
![]()
Voor wanneer moet je gekozen hebben?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef bigbird het volgende:
Ik kan nog steeds niet kiezen, twijfel tussen 2 kant en klare kleinere pakketjes, 1 grotere of zelf een lading spul uitzoeken en dat in een verpakking stoppen... Poeh... wat een keus... net zo moeilijk als met die bento spulletjes kiezen
Geen bad. En ik heb gezegd niks te willen hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén of twee Lushjes als ze een bad heeft ofzo?
Wat heb jij aan haar gezegd dat je wilt hebben?
We helpen je wel, geen zorgen
Dat soort dingen zijn gewoon belachelijk en onlogisch.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Holy moly, tis eau de cologne maar eau-de-colognefles
Nee, de verklaring is wel logisch als je m hoort, maar dan nog, wie weet zoiets nuquote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn gewoon belachelijk en onlogisch.
Haha, ik moet niets, het is eigenlijk voor kerst, maar als het er iets later is, is dat geen echte ramp ofzo. Ben al vrij laat met regelen, maar eerder lukte niet...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je gekozen hebben?
Als oh-oh straks klaar is met dictee nakijken wil ze je vast wel even helpen!
Of anders Cat morgen ofzo
Anders ga je nu gewoon even niet panieken en haar morgen even smsen wanneer ze dan in gedachten had om af te spreken voor kerst en cadeautjes uit te wisselen, omdat je al erg volgepland zit in die tijdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen bad. En ik heb gezegd niks te willen hebben
Dat is stom, want ik heb het net vet cool gespeeld naar drquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders ga je nu gewoon even niet panieken en haar morgen even smsen wanneer ze dan in gedachten had om af te spreken voor kerst en cadeautjes uit te wisselen, omdat je al erg volgepland zit in die tijd
En dan zeg je gewoon lief dat je nogal schrok van het kadootjesgebeuren omdat je daar niet op voorbereid was en wat zij dan eventueel voor wensen hebben. Zoiets? Of is dat stom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |