quote:Op woensdag 16 december 2009 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Billy en Karel vinden sneeuw heel leuk:
[ afbeelding ]
Chico en Frits alleen op deze manier ( en dan nog op een hittepitje ook he ):
[ afbeelding ]
Wat Kees er van vindt?
Ik ga er nu achter komen
Ik zal even een lijstje maken ookquote:Op woensdag 16 december 2009 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja joh, voor jou sleep ik mee wat je hebben wil , dat weet je toch wel kuthoerrrrrr
het wordt altijd minder mooi dan ik in mn hoofd heb op de een of andere manier...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maken is minder ja![]()
Gelukkig doen we niet aan surprises; voor 20 euro iets kopen en iedereen koopt een kleinigheidje voor m'n nichtje van anderhalf
Oh wat een bijzondere kaart zegquote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Maes het volgende:![]()
![]()
Ik hyper helemaal. Ik moet van mezelf wachten tot ik uit mijn werk ben met uitpakken
Hoe ga ik de dag doorkomen
![]()
Ik heb vandaag een hele mooie kerstkaart gehad. Van mijn zus, er staat een pentekening van mijn oom op. Gemaakt eind jaren 70. En hij heeft gewoon ons (3 zussen) getekend. Ik ben er heel blij mee, ik kende de tekening helemaal niet. Mijn zus heeft er een mooie tekst opgezet
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Maes het volgende:
![]()
![]()
Ik hyper helemaal. Ik moet van mezelf wachten tot ik uit mijn werk ben met uitpakken
![]()
Ik heb vandaag een hele mooie kerstkaart gehad. Van mijn zus, er staat een pentekening van mijn oom op. Gemaakt eind jaren 70. En hij heeft gewoon ons (3 zussen) getekend. Ik ben er heel blij mee, ik kende de tekening helemaal niet. Mijn zus heeft er een mooie tekst opgezet
Keejquote:
We gaan ergens rond de eerste week van januari de foto voor de omslag maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo maar weer een stuk verhaal plaatsen... morgen vast niet interessant tussen alle cadeaus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
hahahaha, ik zal gewoon rekken tot die tijd!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan ergens rond de eerste week van januari de foto voor de omslag maken.
Is dat nog op tijd of is het verhaal dan al lang af?
Oh-oh, Chico met die tong d'r uit in de buggy![]()
En Frips de zandkastelenpieser
Ing, whoehoehoeeeeeeeeeee
Dat hij het al weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik weetsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]Lijstje
Maar je weet niet wat er in zo'n grabbag zit he?
Ja niet overdrijven he, dan heb ik geen zin meer mssquote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
KUSJE VOOR OH-OH DAT ZE LUSH GRABBAG ENZO VOOR ME WIL MEENEMEN
Nee beeb, sorry ik ben er niet zo blij mee. Eerst weer wat langer groeienquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
en krijgen we nog een foto van je nieuwe haar?
Ahhhhhhhh!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weetsMaar ik wil nog wel wat meer
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, ik zal gewoon rekken tot die tijd!
kreeg gister zelfs pm; mag ik er ook in, en dan zo en zo![]()
Van wie? Van wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is dat geheimOh wat tof zeg, van die kaart met die tekening!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Maes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Inlijsten!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik wil een foto van sneeuwKeesquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja niet overdrijven he, dan heb ik geen zin meer mss
maar is t mogelijk dat iemand dat voor mij ook haalt?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]Lijstje
Maar je weet niet wat er in zo'n grabbag zit he?
Ik ga NU met mn camera en die Kees de sneeuw in, maar ik kan niks belovenquote:
was maar een grapje hoor, ik zou het sowieso niet doen!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee beeb, sorry ik ben er niet zo blij mee. Eerst weer wat langer groeien
Ik had al zo'n vermoeden...ik weet alleen niet wat buitenspel is heurquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Chico haat sneeuw echt.
Toen mn oudste nichtje geboren werd lag er ook een dik pak sneeuw, moest ik met Chico door de sneeuw baggeren in Utrecht, had ie aan zn poten zitten likken, ging ie door de pekel onbedaarlijk kotsen op mn zusjes bankstel![]()
En begin dit jaar waren zn hele poten stuk door die stomme peken, en hij kreeg echt overal kramp van de kou, arme drol.
Ik heb m toen met die buggy echt 1,5 uur geduwd, en Karel en Billy maar rennen![]()
Frits wilde nog wel 10 stappen en een plasje doen, Chico wilde er niet uit
Ik ga em zeker inlijstenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh!![]()
Omdat je het net nog niets vond, dat LushMaar leuk dat je het gaat proberen!
[..]
Van wie? Van wie?
Of is dat geheim
[..]
Oh wat tof zeg, van die kaart met die tekening!
Inlijsten!
Als je niet gaat... Ik heb je adres. En pizza's en zand...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja niet overdrijven he, dan heb ik geen zin meer mss
Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja maar, jij bent ook niet echt half man toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden...ik weet alleen niet wat buitenspel is heur
Kannie wachtenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga NU met mn camera en die Kees de sneeuw in, maar ik kan niks beloven
is al afquote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben nu al benieuwd naar het volgende deel![]()
![]()
Die dingen van cat niet. Ik vetrouw erop dat oh-oh mij wijze raad gaat gevenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhh!![]()
Omdat je het net nog niets vond, dat LushMaar leuk dat je het gaat proberen!
[..]
Van wie? Van wie?
Of is dat geheim
[..]
Oh wat tof zeg, van die kaart met die tekening!
Inlijsten!
Ik heb al laaaaaaang gezegd dat ik voor je zal halen, dus die bedreigingen zijn heul nie nodig.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je niet gaat... Ik heb je adres. En pizza's en zand...
Vast wel, maar we moeten nog minstens anderhalve maand wachten he!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar is t mogelijk dat iemand dat voor mij ook haalt?
Moet je iemand vragen met een lushshop in de buurt?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar is t mogelijk dat iemand dat voor mij ook haalt?
Nou, volgens m'n ouders had ik toch een jongetje moeten wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar, jij bent ook niet echt half man toch?
Ik heb wel een poging tot foto maken gedaan maar het was geen succes. Alle foto's waren stom.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor, ik zou het sowieso niet doen!
ik kom vaak in amsterdam hoor, dus als ik moet meenemen ooit? Ik heb namelijk wel eens een lushwinkel gezien...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, maar we moeten nog minstens anderhalve maand wachten he!
We weten nog niet eens wanneer en of die grab bags er komen.
Tegen die tijd kijken we wel even wie er naar de winkels gaat en wie voor wie meeneemt
Kom je zelf nooit ergens in een plaats met een Lush winkel? Anders neemt een van ons het wel mee hoor.
Ja hey, die conditioner was ook spot on toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die dingen van cat niet. Ik vetrouw erop dat oh-oh mij wijze raad gaat geven
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, volgens m'n ouders had ik toch een jongetje moeten worden
Amsterdamquote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, maar we moeten nog minstens anderhalve maand wachten he!
We weten nog niet eens wanneer en of die grab bags er komen.
Tegen die tijd kijken we wel even wie er naar de winkels gaat en wie voor wie meeneemt
Kom je zelf nooit ergens in een plaats met een Lush winkel? Anders neemt een van ons het wel mee hoor.
Stom fototoestel!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb wel een poging tot foto maken gedaan maar het was geen succes. Alle foto's waren stom.
Dat was geen bedreiging hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb al laaaaaaang gezegd dat ik voor je zal halen, dus die bedreigingen zijn heul nie nodig.
Jij lush ik de skullcandy?
Dat kan je toch niet tegenhouden dat je koosnaampjes gaat gebruikenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al gezegd dat Tom en Luna zich ontpoppen tot vreselijke boefjes, maar oh zo ontzettend lief en knuffelig zijn (als ze tijd en zin hebben?)![]()
Ik noemde Luna laatst "Loentje" en toen bedacht ik me ineens dat ik Baloe altijd Loetje noemde.
Dus in het vervolg doen we dat maar niet weer
quote:
Ik zweer je, die inecto is goudquote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey, die conditioner was ook spot on toch?
Trust me![]()
Nu ga ik eeeeeecht naar buiten
Oh nou, happy happy joy joyquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was geen bedreiging hoor
En skullcandy beats lush
Maar je mag wel in mn broekje?
tissur?quote:
Da's lief!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kom vaak in amsterdam hoor, dus als ik moet meenemen ooit? Ik heb namelijk wel eens een lushwinkel gezien...
Kom jij nooit in Amsterdam?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Amsterdam
Haarlem
DenBosch
DenHaag
Maastricht
helaasj
ik roep tegen die tijd nog wel eens
idd heel liefquote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kom vaak in amsterdam hoor, dus als ik moet meenemen ooit? Ik heb namelijk wel eens een lushwinkel gezien...
nopequote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom jij nooit in Amsterdam?
Ik ook niet zo vaak hoormaar wel eens.
Op de kalverstraat/nieuwe dijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wtf, nou is mn vaginarinnetje weer niet goed genoeg?quote:
Ik liever niet met de autoquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Maes het volgende:
Ik kom graag in Amsterdammaar liever niet met de trein
ik liep langs en werd al misselijk!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op de kalverstraat/nieuwe dijk.Ik ben er ook binnen geweest
en snel weer naar buiten want ik werd ontoepasselijk van die zoete geur
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Maes het volgende:
Ik kom graag in Amsterdammaar liever niet met de trein
ZIE IK BEN DUS NIET DE ENIGEquote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik liep langs en werd al misselijk!![]()
Maar dan hou ik mn adem wel even in![]()
Iederéén wordt misselijk volgens mij in de winkel, omdat alle geuren daar door elkaar gaanquote:
oohquote:Op woensdag 16 december 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Iederéén wordt misselijk volgens mij in de winkel, omdat alle geuren daar door elkaar gaan
Dus da's echt niet gek, Heer G kwam ook duizelig uit de Lush in Schotland
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
De enige en laatste keer dat Maes en ik met de trein naar Amsterdam gingen sprong er iemand van de Schipholtunnel voor onze trein
en druuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukquote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
dan snap ik het wel ja...![]()
maar al eens met de aute gegaan dan? in de zin van DUUUUUUUUUUUUUR!!!
die moeten een neusoperatie dat je niet meer kan ruikenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh
Hoe doen die chicks dat dan die daar werken
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
en druuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk
Maar onze wachttijd was welbesteedquote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
De enige en laatste keer dat Maes en ik met de trein naar Amsterdam gingen sprong er iemand van de Schipholtunnel voor onze trein
Dat ruik je niet meer na een tijdje hoor denk ikquote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh
Hoe doen die chicks dat dan die daar werken
Ja, elke keer als ik een dagje/avondje naar een vriendin in Amsterdam ga (en die woont niet eens in het centrum) ben ik een godsvermogen kwijt, omdat je tot 23.00 uur (!) moet betalenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er net achter (door te mailen met Lush waar mijn pakje bleef) dat die assholes mijn preciousssssss al 6 dagen vasthouden op het depot.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kom er net achter (door te mailen met Lush waar mijn pakje bleef) dat die assholes mijn preciousssssss al 6 dagen vasthouden op het depot.
Geen briefje of niks in de bus gedaan hier dus ik wist van niks. 'Delevery refused'. Yeah, right. Niet langsgeweest, die luie honden.Echt, DHL is zo'n drahama. Ik krijg vaker pakketjes met hen (helaas geen andere optie) en haast elke keer is er wel gedoe.
*gaat morgen heel boos telefoontje plegen*
En BB heeft PM.
Ik heb ook zo'n ervaring met TNTquote:Op woensdag 16 december 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kom er net achter (door te mailen met Lush waar mijn pakje bleef) dat die assholes mijn preciousssssss al 6 dagen vasthouden op het depot.
Geen briefje of niks in de bus gedaan hier dus ik wist van niks. 'Delevery refused'. Yeah, right. Niet langsgeweest, die luie honden.Echt, DHL is zo'n drahama. Ik krijg vaker pakketjes met hen (helaas geen andere optie) en haast elke keer is er wel gedoe.
*gaat morgen heel boos telefoontje plegen*
En BB heeft PM.
Arme jongenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
Ja, elke keer als ik een dagje/avondje naar een vriendin in Amsterdam ga (en die woont niet eens in het centrum) ben ik een godsvermogen kwijt, omdat je tot 23.00 uur (!) moet betalen
Vertel!quote:
Benieuwd of hij uiteindelijk zijn vliegtuig nog heeft gehaaldquote:Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Arme jongenMet ons opgescheept zitten in een trein die geen kant op gaat. Ach hij was wel lief en jij ook, je hebt hem je telefoon nog geleend
Mss ooit wel, maar nu nog niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet tegenhouden dat je koosnaampjes gaat gebruiken
En Loentje is anders dan Loetje en het is ook wel fijn toch als je straks als je 'Loentje' mocht zeggen dat je dan ook aan Loetje denkt?
Waar zit je nu bij Pa of bij Ma? En waarom ben je in de war, vertel het tante Maes maarquote:Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
had ik al vermeld dat ik er weer ben, ben een beetje in de war vnavond![]()
Ben jij mij?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Druk met de nieuwe baby's ?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss ooit wel, maar nu nog niet.
Loetje was uniek en stiekem wel de meest speciale poes die ik ooit heb gehad![]()
Neemt niet weg dat die 2 kleine monsters wel heel veel leven en plezier in huis brengen.
Maak je er Loesjequote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss ooit wel, maar nu nog niet.
Loetje was uniek en stiekem wel de meest speciale poes die ik ooit heb gehad![]()
Neemt niet weg dat die 2 kleine monsters wel heel veel leven en plezier in huis brengen.
Heb ik aan gedacht hoor, maar ik neem graag het hondje mee naar haar en ik vind het onhandig om met die bejaarde Bink in een tram te moeten enzoquote:Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik ga ook altijd met de trein dus...![]()
maar kan je niet ergens gratis parkeren en dan met de tram ofzo? volgens mij sowieso als je bij sloterdijk parkeert is er een regeling dat je weinig betaalt en dan een tramkaart krijgt (dacht ik hoor)
Een Amerikaanse jongen zat bij ons in de trein. Die had vanuit Duitsland richting Amerika veel overstaptijd op Schiphol, een paar uur. Dus iemand daar had gezegd dat hij dan makkelijk nog even met de trein naar Amsterdam centrum kon, een uurtje daar blijven en weer terug.quote:Vertel!
bronquote:Parkeren in Diemen
Diemen-Zuid is een gratis parkeerterrein in Diemen van waaruit men per metro of trein naar het Centrum van Amsterdam kan reizen. Op dit parkeerterrein is geen toezicht.
Ja he?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Druk met de nieuwe baby's ?
Ze zijn cute
ahquote:Op woensdag 16 december 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Een Amerikaanse jongen zat bij ons in de trein. Die had vanuit Duitsland richting Amerika veel overstaptijd op Schiphol, een paar uur. Dus iemand daar had gezegd dat hij dan makkelijk nog even met de trein naar Amsterdam centrum kon, een uurtje daar blijven en weer terug.
En toen sprong er dus iemand voor de trein vlak na Schiphol en zaten we uren vastHij helemaal in de stress en paniek, maar we hebben wel lol gehad. Hij heeft nog met mijn telefoon gebeld en uiteindelijk op Sloterdijk hebben we hem er uit gejaagd en gezegd dat ie met de taxi terug naar Schiphol moest, dan haalde hij het misschien nog nét
![]()
ik heb nog eens alle foto's terug gekeken, maar ze zijn inderdaadquote:
Eenmaal op Amsterdam CS stond de machinist buiten en veel mensen liepen langs hem om hem sterkte te wensen. Was wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah![]()
wat erg lijkt dat me!!! mn moeder ging eens met de trein naar maastricht, had ze 3 uur vertraging door een springer ook...
lijkt me wel echt vreselijk als je iemand voor je trein krijgt...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eenmaal op Amsterdam CS stond de machinist buiten en veel mensen liepen langs hem om hem sterkte te wensen. Was wel indrukwekkend.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
En niemand een overtogen woord over de enorme vertraging. Er waren mensen die kaartjes hadden voor een voorstelling die ze moesten missen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eenmaal op Amsterdam CS stond de machinist buiten en veel mensen liepen langs hem om hem sterkte te wensen. Was wel indrukwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |