Ja leuk he, al die aparte vakken aanklikkenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:23 schreef Vicky het volgende:
Wij gaan zitten. Wat een drama dat Ticketmaster
oeh ik duim met je meequote:Op woensdag 4 december 2013 11:40 schreef remco1993 het volgende:
Ik heb inner pit-kaarten besteld (en afgerekend) voor de tweede show, maar vervolgens kreeg ik een melding dat door een technische fout de bestelling niet was afgehandeld. Ticketmaster gebeld, gegevens doorgestuurd, en nu maar duimen dat 't alsnog is doorgekomen...
ik kreeg alleen maar staanplaatsen te zien. Geen zitplaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk he, al die aparte vakken aanklikken
Als die stomme foutmelding er nou niet geweest was
ik geniet van elke secondequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat een entertainer is het toch ook he? Zit echt te genieten met de tv keihard.
En gisteravond? was het op de Duitse tv. RTL o.i.d. dacht ik. Zag zoiets voorbij komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 06:38 schreef Vicky het volgende:
Oudejaarsavond wordt het op sbs6 uitgezonden
ik was er zondag en gisteren en ik vond het alles behalve Toppersgehalte. Vond het geweldig!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef remco1993 het volgende:
Nog meer die er bij waren gisteren of zondag? Ik vond 't een leuke show, maar (zoals ik in sommige recensies ook al las) soms wel met een iets te hoog Toppers-gehalte...
ik stond gister Inner Pit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik was er zondag, vond alleen die inner circle waardeloos. Ik stond redelijk dicht bij de catwalk maar kon toch niets van het hoofdpodium zien.
Vriendinnetje van me stond zondag erg goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh
Maar als je daar dus buiten stond was het vrij kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |